- Da'cine-i fraier să fie aşa ? Ce-mi pasă mie de ce cred alţii ? Da'ce-s prost ?! Ia , care-i aşa ?
Stau şi-i privesc iar tâmp cum îşi dau cu părerea acuzatori şi aroganţi . Nici nu le trece prin cap că am rezolvat şi eu
testul acela înainte şi că mă încadrez şi eu într-o categorie , poate
chiar în aceea din care nu mai face parte nimeni , că doar de asta nu
ne-om înţelege .
- Chiar nimeni nu a obţinut ca rezultat litera D ? insist .
O elevă îmi face un semn discret . A obţinut două rezultate egale , ar fi şi C , ar fi şi D .
- Hotărăşte-te ! Doar unul .
Stă mult pe gânduri . Rămâne un D timid .
- În sfârşit , bine că avem şi pentru litera asta pe cineva ! Rămânea singură ... a nimănui .
Pare să-i fie ruşine că a fost deconspirată . Săraca . Mi-e milă şi de ea , şi de mine .
-
Litera D obtinută ca rezultat al testului corespunde caracteristicilor
tipului "sociabil" , este individul care la luarea deciziilor ia în
consideraţie ce simt şi ce fac alte persoane [...] . Este bun oricare
rezultat al testului , este bine şi ca sunteţi "independenţi" ,
"prudenţi" , "logici" , dar mi se pare trist , îngrijorător , că într-un colectiv/cu 31 de/elevi există doar unul de tip "sociabil" .
Ce fel de/diriginte le-o trebui ?
miercuri, 23 ianuarie 2013
Da'cine-i fraier ?
Etichete:
Jurnal de scoala
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu