marți, 4 august 2009

Remember !

"- Tristă slujbă , trist stăpân ! [ ... ]
- Ia să vedem , domnule d'Artagnan - reluă regele cu multă nelinişte - dumneata nu poţi avea oare răbdarea pe care o am eu ? Dumneata nu poţi face , oare , ceea ce fac eu ? Ia să vedem !
- Şi ce face maiestatea voastră , sire ?
- Aştept .
- Maiestatea voastră poate să aştepte , fiindcă e tânăr ; eu însă , sire , eu n-am timp să aştept . [ ... ]
- Domnule - mai rosti regele , străduindu-se din răsputeri să se stăpânească - cred că pierzi un stăpân bun .
- Şi eu cred asta , sire .
- Vei găsi , oare , vreunul la fel ?
- Oh , sire , ştiu că maiestatea voastră nu are pereche în lumea întreagă , de aceea , de aici înainte nu voi mai sluji niciun rege de pe pământ şi nu voi mai avea alt stăpân decât pe mine însumi . [ ... ]
D'Artagnan îşi lua pălăria de pe masa unde o aruncase şi ieşi . "
Al. Dumas , Vicontele de Bragelonne

- Dacă se termină şi cartea asta ... mai avem altele cu d'Artagnan ?
- Nu , astea-s toate .
- sad Nu putem să mai cumpărăm ?
- Nu . Doar carţile astea le-a scris autorul despre el .
- cry
- sad Mami , toate carţile se termină undeva ! Dar poveştile frumoase rămân cu noi pentru totdeauna ... dacă vrem ... să ne bucure . Le poţi reciti ! S-ar putea să-ţi aminteşti şi cât ne-am distrat când le-am citit şi să-ti pară şi mai frumoase ! biggrin
- smile

sursa foto

5 comentarii:

Anonim spunea...

mira
ce copil frumos aveti, va seamana :)

Margot spunea...

Mira :)

Anonim spunea...

mira
ce mai faceti, cum mai e viata, vacanta? stiu ca v-am mai intrebat, dar de ce nu scrieti mai des?

Margot spunea...

Ce să zic , Mira ?
Ferma pentru care am lucrat n-a mai avut bani pentru plata integrală a salariilor încă din primăvară . Pentru vacanţă n-a mai avut deloc .
Aşa că văd viaţa , vacanţa ... grele , chinuitoare .
În concluzie ... mai bine tac !
Dar să ştii că m-am gândit când tăceam c-ai să mă iei la întrebări şi n-o să ştiu să-ţi dau un răspuns potrivit ! :D :))

Anonim spunea...

mira
imi pare rau sa aud asta... dar nu trebuie sa uitati totusi ca aveti un copil minunat si ca viata are si parti frumoase, parti pe care stiu ca aveti puterea sa le apreciati :)