vineri, 30 noiembrie 2012

Deformări/profesionale

Orgoliu ? Neştiinţă ? Ipocrizie ? Frică ? De toate. Ghiveci . Dar discutăm , n-avem încotro. Unii chiar se pricep la ... discuţii din astea . Eu mai mult mă înfurii . Nu-mi găsesc locul printre atâtea texte .
-Unde vă vedeţi peste un an ? ne-ntreabă formatorul curios să afle efectul lecţiilor sale .
Mă gândesc imediat de-oi ajunge până peste un an ...
-La alt curs ! mă ia cu necaz gura pe dinainte . Toţi râd . Nu ăsta era răspunsul aşteptat , dar nici nu se pricep să dea alte variante .Unde altundeva decât înapoi or duce atâtea ameninţări,formări , perfecţionări/cu de-a sila ? Unde altundeva decât la uzură şi rătăcirea de drumul cel drept ?
Promovăm . Scăpam . E zi de sărbătoare . Poate mai apucăm ceva din ea .
Un şef venit să monitorizeze formarea noastră continuă şi recunoştinţa ne iese grăbit în întâmpinare de după colţul holului .
-:)) Aţi întârziat ! Am scăpat ! iar mă ia gura pe dinainte .
Nu râde . Îl isterizează abordarea mea . A pierdut momentul culminant de aici din cauză că a fost să-i monitorizeze şi pe alţii ! Ce nu înţeleg ? Nu aşa se fac treburile , trebuia respectat timpul necesar examinarii ...
Nu-i drumul bun ăsta .

sursa foto

2 comentarii:

mosu spunea...

cand drumul devine anevoios, singura solutie este sa-l trasam singuri; stiu, nu va iesi ca-n vise, dar va fi infipt in realitate si va avea feliile lui de frumos...
exact la asta ma gandeam cand am citit insemnarea ta si incercam sa schitez un text...

Margot spunea...

mda ; ca atunci cand am ajuns cu ţeava-n grindă si n-aveam cum s-o mai mut in unghiurile ramase libere , ca n-ar mai mai fi curs prin ea grâul de atata înclinare . i-am pus un şnec in capăt să-l strecoare spre valţul lui . cârpăceală . s-a strambat nemultumit proful/de/moară , dar l-a lasat sa ramana pe planşa mea . fain prof !
chiar asa ... nici nu mai am ce cârpi si iar mi s-a atras atenţia ca nu am ţinuta vestimentară potrivita/unui/cadru/didactic . doohh ! habar n-au ! sunt cenusăreasă , nu fata babei si nici printzesă !
dar astea-s alte texte ...