miercuri, 1 septembrie 2010

Obiceiul scuipatului

Iar mi-a ieşit popa-n cale ! eek
Bine ... eu m-am dus la un/botez . Am încercat să stau liniştită , să treacă mai repede vorbele alea multe şi reci . Da' de unde !
Preotul îi spune naşei să "scuipe" pe cel rău . Cum ?! N-am auzit bine ?! eek Ba chiar îi şi repetă asta pe un ton agresiv , poruncitor !
Chiar de-ar fi vorba de simboluri , deşi nu-mi pare , nu-mi place !
De-ar mai schimba şi popii formulările ... poate s-ar schimba multe alte obiceiuri .
Că oricum nu-l văd pe urât fugind speriat de cât de mult se scuipă în jur .
Şi-apoi , povestea asta , cu atât de puţine vorbe bune înghesuite printre osanale şi ameninţări , costă o groază de bani ! De cred că stau urâţii şi se strică de râs calculând câtă pagubă au făcut .
Până una alta ... da' dă-te mai încolo , Urâtule , şi nu-mi ţine calea , c-acuma mă-nfurii şi te-oi colora cu ce mi-a mai rămas !
razz ... ce fuge !

2 comentarii:

cristina spunea...

uite ca si eu fusei la un botez sambata trecuta si am intalnit un popa tare rau!
cu vorba "apasatoare" si plina de rautate.
da, rautate! asa l-am simtit cand a spus "LINISTE!!! ascultati si luati aminte!!!
oricum mie nu-mi plac popii....si nici cu bisericile nu am prea multa treaba. le trec pragul doar atunci cand trebuie, ca tot spuneam ca uneori mai si "trebuie"...

Margot spunea...

păcat că mulţi dintre ei nu au har pentru drumul pe care l-au ales şi nici nu fac efortul să înţeleagă problemele prezentului , să dea un impuls schimbărilor fără de care ne-om pierde tot mai mult unii de alţii ; cel puţin eu n-am întâlnit .
şi întâlnirile astea ... sunt ca oricare altele , greu să le provoci :)