duminică, 24 iulie 2011

CV

Care mai de care-i mai mândru în vremea asta că şcoala pe care-a făcut-o nu l-a scos ospătar ! Şi nici profesor ! ( ar fi cam acelaşi lucru ; că ajung acolo doar din ăia care au o diplomă , dar nu-s în stare să-şi găsească altceva de lucru ) .
De exemplu pe el l-a scos şcoala gazetar ! Eiii ! Este cu totul şi cu totul altceva . Schimbă lumea în bine din condei !
Eu , eu care am ajuns profadeospataribucatari , ce să mai spun ? Probabil că o combinaţie mai nereuşită nu există .
- Mai vor şi salarii mai mari ! se arată indignată doamna din piaţă . Pe vremea mea se făcea carte , explicau profesorii şi în pauză ... 
Plec . Sunt îngrijorată de soarta ţânţarilor din junglă . 2800 pentru toată vara : iunie , iulie si august ; da , aşa , grămadă , să pară mulţi . S-au cam dus . 1300 este chiria pe o lună . Următorul salariu va fi după jumătatea lui octombrie .
Nu-mi răspunde nimeni la CV-urile trimise . Ce n-o fi in regulă ? Nu-mi dau seama şi m-am săturat să-l recitesc căutând ce nu-i bine . N-am ce schimba ... asta sunt !
Iar am visat/ospătari . Ştiau să debaraseze şi nu înjurau ! Dar rar visez frumos . 

8 comentarii:

Anonim spunea...

Trist dar foarte adevarat!Stiu ce zici.

Margot spunea...

Da ? Înseamnă că sunt în regulă ... într-un fel ... :)

paul spunea...

Poate nu îl trimiți unde trebuie. :)

Fără legătură cu subiectul - mulțumesc de urare.

Margot spunea...

:)

Unde trebuie ... sigur ca ai dreptate , da' de unde sa stiu unde trebuie :/

Lebăda spunea...

daca n-ai renuntat la idee, trimite-l peste tot! chiar si peste granita...

Margot spunea...

a trecut un an si-i mult mai rau . in plus nici eu nu cred ca mai sunt in stare de prea multe , am imbatranit ... asta-i si mai rau .

Lebăda spunea...

mie mi se pare ca te simti imbatranita prea devreme... asta-i cel mai rau!
totusi, sa trimiti un CV costa cateva secunde/minute; nu e costisitor (de timp) nici chiar pentru "batrani". dar poate ca nu timpul iti lipseste, ci curajul! stii ca dincolo de orice usa noua poti da peste un balaur... sau peste o lebădă! :)

Margot spunea...

uşă zici ?! uşă ... deci să caut mai întâi o uşă ...
nu sunt în stare de vreo replică veselă .