sâmbătă, 8 decembrie 2012

Prea târziu pentru/Nandos

-Doar eu văd că lipseşte ?! mă întreb privind rubricile vecine din/catalog . Sunt curate . Etichete pentru toleranţa , mila , reputaţia , sufletul/profilor . A mea are multe/absenţe .
-A născut săptămîna asta ! vine replica unei colege de-a ei .
-:| ... şi voi ?! nici nu ştiu dacă întreb doar în gand .  Nu ştiu dacă se mai cuvine să trec absenţele/cuiva . Nandosu pricepe repede :
-Mai avem timp până la sfârşitul anului . Cu vacanţele şi cu un prenatal terminăm/liceul şi luăm şi/bacul .;)
-Cu/prenatal ... nu . La băieţi nu merge deocamdată . Tu poţi încerca doar cu ceva pentru creşterea/copilului .
-Prea tarziu ! Nu mai am timp decât să vin la şcoală până o termin !:))
-;) Ia spune tu , până nu-ţi vin alte idei , ce lecţie/ai pregătit pentru astăzi ?
-:)) Eram sigur că mă ascultaţi ! Am citit !

Niciun comentariu: