duminică, 17 martie 2013

Legendele timpului

- Dacă sunt droguri/bune  , le poate consuma , mă contrazice iar M. .
- Da , dacă sunt bune nu este nici o problemă , îi sare în ajutor şi colega lui de bancă atunci când mă vede atât de nedumerită .
- De unde ştiţi ? Care v-au fost sursele de informare ? Sunt sigure ?
- De la televizor , din filme .
- :(   ... filme ?! Filmele sunt ficţiune .
-  Nu chiar . Si din documentare . Documentarele sunt sigur adevărate . Nu toate/drogurile fac rău , te ajuta să te simţi bine . Daca n-ar fi aşa , nici n-ar fi legal să se vândă în atâtea tari , chiar şi în/farmacii .
-:(
- Eiii , dumneavoastră n-aveţi cum sa înţelegeţi !   

- Domnul colonel , un profesionist devenit personaj legendar în domeniul său de activitate , va veni să stea de vorbă cu voi .
- E aşa tare ? N-am auzit de el . A apărut la televizor în ultimul timp ? mă întreabă elevul M. .
- :( ... nu m-am uitat la televizor în ultimul timp .
- Vedeeeţi ?! De asta n-aveţi cum sa înţelegeţi !

- Tu eşti tristă ? mă întreabă o doamnă . Te vad aşa tot timpul ...
Nu se dezminte nici în pauză , pune întrebări ... grele .
- Nu , aşa-s eu ... dar am luat ieri un sirop de la/Plafar din muguri de brad/echinacea/şi/propolis ...
Scap repede cu siropul de alte întrebări si rămân să-nţeleg viitoarele legende ale timpului nostru despre apariţia unor plante , animale , fenomene , eroi ...

Niciun comentariu: