vineri, 29 august 2014

Telenovelistică


-Tu nu te uiți la telenovele ?!
Recunosc stânjenită că nu .
-Vai , dar cu ce-ți hrănești tu sufletu' ? Știi cât de mult ajută și câte ai de învățat ?
La asta am uitat să mă gândesc .
Sufletul , o dihanie mare , nehalită din cauza mea , dă să se repeadă înspre mine .
Îi arunc înspre seară o pastiluță de ajutor să lățească albia nopții cu sclipiri de licurici și stele , ca să aibă loc de hoinăreală , iar în dimineață alta , ca să răzbată fâșia de zi îndoită de forfotă , răzlețindu-i gândurile încrâncenate de griji .
Pentru că doamna este mereu de treabă , încerc să-mi spoiesc sufletul :
-Dar mă uit la filme , la thriller-uri .
Mă privește mustrător . Continuu :
-Măcar astea se termină mai repede și aflu ce s-a întâmplat imediat .
Tot nu .
Mă privește dezamăgită .
Tac . Este mai bine când tac .
Doar vântul adie .




sursa foto

2 comentarii:

Lebăda spunea...

Eu n-am vazut nici un triller pană la sfarşit, m-am speriat.. de monstrul din mine.
Triller-ele au (un)happy end?

Margot spunea...

M-am obisnuit cu raul in jur , cum nu vad oameni puternici in stare sa lupte cu el , ma binedispune macar un astfel de film .
De obicei eroul principal este istet , puternic , gaseste repede solutii salvatoare si este de partea binelui , transmite energie.
Telenovelele ma deprima . Sunt incalcite , incurcate , innodate , am impresia ca actorii pierd o gramada de timp vorbind in loc sa faca ce trebuie .
Dar tu esti o lebada , te plimbi printre trestii ... normal ca un triller este cam galagios .