luni, 17 decembrie 2007

Halal inceput de saptamana !

Astazi am avut sase ore .
N-am facut niciuna _______ n-am avut elevi .
I-am asteptat la toate orele . Sunt beton cand e sa-mi rasucesc cutitul in rana . De-a naibii ma duc sa deschid usile claselor si sa privesc bancile goale !
Nu mi-e bine , ma dor pe partea dreapta : capul , gatul , omoplatul , mana . Si sunt trista .
Ar fi fost mai bine sa-mi spuna : " Cucoana , du-te-n ... codru linistita si odihneste-te !"
Dar cine sa se gandeasca macar la atata lucru ?! Imi misuna intr-una prin minte melodia indicata de ZuZu .
Si unde mai pui ca a luat si 3 la romana si nici n-am putut sa postez un comentariu la articolul lui .
N-a mers . ( Stiu ca nu-i momentul ... dar care este limita de varsta pana la care un prof este tanar si intelege elevii ? ) Exact astazi si-a gasit sa ia 3 si sa-i placa profesorii tineri !
Si nici despre strada lui Cristi Roman nu ma pricep ce sa spun .
Ma uit la ea si vad ca elevii mei nu sunt nici pe acolo !
Unde or fi ?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ei las' ca-mi trece mie :)

Margot spunea...

Tie ... da ...

Anonim spunea...

Eu cred că pentru a înţelege elevii nu trebui să fii nici tânăr, nici bătrân, ci să înţelegi oamenii în general.
Mai apoi, se pune şi problema obiectivului: e scopul unui profesor să înţeleagă elevii, sau să obţină rezultate?

Margot spunea...

:) Asta inseamna ca s-ar putea sa mai am sanse sa inteleg si elevii si apoi sa obtin si rezultate ! ;)