marți, 4 decembrie 2007

Schimb de replici

Sunt suparata , cred ca a fost gresit inteles comentariul pe care l-am postat pe un blog .
Am tot sters din ceea ce am vrut sa spun , de teama sa nu fie prea mult si plictisitor , pana cand s-o fi inteles orice altceva decat ceea ce am vrut .
Mi s-a parut ca articolul facea trimitere la lumea in care traiesc eu ( cu mici diferente ) , si se vorbea despre ea ca despre o lume imaginara , ori pentru mine e o lume reala in care uneori parca ma sufoc , in care ma zbat sa-mi gasesc locul , rostul sau iesirea .
Eu voiam sa urlu de suparare , nu sa critic .
Nu mai spun nimanui nimic . Am sa urlu cat vreau aici , pana-mi trece ... (?!)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hey, probabil ai inteles gresit postul. Da, facea trimitere la lumea in care traiesti. Facea la lumea in care imi petrec si eu 7 ore pe 5 zile dintr-o saptaman. Dar sa fim serios, era vorba si de o lume imaginara. Practic, am facut un exercitiu de imaginatie cand am propus niste reguli de altfel fictive. De aceea, nu cred ca e nevoie sa urli, caci pana la urma e ceva banal. Nu, nu cred ca elevii au intotdeauna dreptate. Intr-o masura au, dar nu sunt sprijinitide nimeni.

Margot spunea...

Multumesc zuzu !
Ai de la mine si de la Mos Nicolae un
10 adevarat .
Mi-a zis demult ca am voie sa dau astfel de note pentru replici , reactii , priviri , gesturi ... atitudini care imi plac .
Ma bucura cand pot face acest lucru .

Anonim spunea...

10? De ce nu-mi esti profesoara...