duminică, 9 mai 2010

Contaminarea

- Indicaţi cosecinţele nerespectării/normelor de igienă/individuală !
- Luăm amendă , îmi răspunde îmbufnată .
- eek Ce departe te-ai dus ! Şi de ce iei amendă ?
- Că m-au prins . M-o fi reclamat careva !
- Şi de ce te-ar reclama ?
- Că nu i-am dat bani să tacă !
- De ce să tacă ?
- Că l-am îmbolnăvit !!! Doooh !
- Asta era ! Contaminarea . Nu era mai bine , mai simplu , dacă respectai normele şi evitai contaminarea ? Rămâneai cu banii , nu luai amendă , rămânea şi omul bucuros , sănătos ?!
- eek ... ce-am văzut eu ... twisted
- sad ... ce-o să faceţi la examen ?!
- Staţi liniştită ! Punem fiecare câte 20 de lei şi ... gata ! biggrin
- eek Cum poţi să-mi spui aşa ceva ? De asta vin la ore un an de zile ? Ca să-mi spui că-i în zadar şi că tu rezolvi cu 20 de lei ?! sad
- Taci , fă ! intervine colega ei de banca . Doar ne-a zis domn' profesor să nu mai spunem !
- sad
Aceeaşi poveste . Doar preţul a mai scăzut . Ce vreţi ... vremuri grele , prostie tot mai multă peste tot ...

2 comentarii:

mosu spunea...

asta nu mai e contaminare; asta e deja putrefactie...

Margot spunea...

da , Moşu , şi nici nu este loc de-ntors ... :(