vineri, 13 august 2010

Onorabilul Ilie D.

Ilie D. vrea respect !
Titluri multe cu ce vrea Ilie D. , multe titluri !
Cum ?! Flori nu vrea ? Nu vrea bani , vrea respect ! =))
Scuze ! Chiar mi-e milă ... biggrin
Ah ! am tastat greşit şi-am publicat ! razz
Acum ... chiar trebuie să recunosc ... chiar n-am mai râs de mult timp .
razz Care mai vreţi respect ? Hai , facem o listă ? Nu contează ce nu vreţi , că doar nu-i la schimb ! Sau contează ?
Am eu o sensibiliate faţă de problema asta cu "respectul" ... că nici elevii nu m-au învăţat cu el ! razz L-am întâlnit mai des ca sămânţă de zâzanie , de se cafteau elevii pentru el şi eu trebuia să mă amestec printre ei ca să-l caut ! Că ce era sa fac , să-l las pierdut când începeau să se pocnescă ? Ultima dată , ba nu ... penultima ... unul dintre ei era karatist cu o greutate aproape dublă faţă de a mea , celălalt era cu două capete mai înalt ... am scăpat toţi ... cu pace ... biggrin
Chiar am încercat mereu să înţeleg de la ei ce-i şi de ce-l vor ... nimeni n-a ştiut să mă lămurească ! Ba mai mult :
- Ce credeţi că aşteaptă un prof de la voi ?
- Respect !!!
- eek
- Bine mai sunt unii care aşteaptă cadouri , bani , note mari ...
- eek
Bine ... să revin ... onorabilul Ilie D. nu cere bani , cere doar respect ! =)) Şi dacă se poate să fie şi de la Gigi B. ! =))

2 comentarii:

mosu spunea...

:))
daca ati scapat toti, cu pace, inseamna ca l-ai gasit
pe el, respectu; inseamna ca era pe acolo pe undeva, pe jos, mozolit, mototlit, dar era si l-ai gasit
o fi un semn si pentru ilie!?

Margot spunea...

de ne-ar auzi Ilie D. ... :))
adevărul este că sunt mulţi cei care n-au fost cu anii pe la şcolile pe care le-au absolvit , măcar aşa ... să exerseze despre respect în condiţii precare .