sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Praf

N-au trecut trei ore de cănd o elevă căreia îi sunt/dirigintă mi-a spus în clasă , printre alte anomalii , că ar trebui să fiu dată afară din învăţământ , şefa/clasei şi-a băgat p>-)a în ... ceva , după ce s-a învârtit furioasă pe lângă catedră , băiatul care m-a ameninţat săptămâna trecută a reuşit să se mai stăpânească ora asta , restul ... nimic .
A ! Un domn m-a întrebat în staţia de metrou dacă mi-e rău ! S-a oferit să-mi ducă sacoşa cu cărţi si mi-a spus că nu vrea să mă supere , că şi-aşa se vede că sunt foarte supărată !!! Omul nu părea beat , părea normal !!! Asta a fost înainte de a ajunge la ore!
Acum sunt ... :-$

9 comentarii:

mosu spunea...

offf… nasol Margot! ma gandeam ca aici are sa fie mai bine; din pacate se pare ca vin mai multi la ore iar asta se simte… in mod neplacut
eii… dar am vazut eu ca tu esti o optimista; sunt atatea lucruri frumoase care sa te faca sa dai la o parte uratul ca pe o perdea macar pentru o vreme; ultimele zile au fost de-a dreptul superbe, iar bucurestiul are cateva parcuri care merita calcate sub talpi, mai ales acum cand sunt imbracate in culorile toamnei…

cristina spunea...

la fel ca mosu, imi vine sa spun si eu...offf :(
nu-mi place uratul, dar din pacate face parte din realitatea fiecaruia...
nu dau sfaturi ca nu-s in masura.
iti doresc doar zambete multe, un suflet cald stiu ca ai :)

Margot spunea...

Moşu , nu-mi vine să mă plimb , oricum nici n-am atâta energie . mă doare capul , mă doare abdomenul , doar inima ... inima parcă-i fluture ! bate , mai stă , zburdă , se strânge ... chiar n-ar fi de mirare s-o găsesc pe sub nişte frunze , pe sub nişte tălpi ...

Margot spunea...

Cristina , cred că va trebui să încerc să vorbesc mai des despre urât , poate mă va ajuta să-l înfrunt mai bine , deşi ... multe lucruri nu trebuie să se afle ! ( mai ales în condiţiile finanţării după nr. de elevi şi ale angajării profilor în funcţie de decizia şcolii ) :(
mă bucur că ţi-ai deschis un blog ! :)
să nu-l ştergi sau să-l închizi ! aşa de tare mă supără cei care pleacă fără să spună cititorilor unde şi de ce ! :(

cristina spunea...

asa cum a facut paul.... :(
eu nu promit. mi-a luat ceva sa iau decizia...deci nu promit.
promit doar sa nu plec fara sa anunt :)

si nu, inima nu are ce sa caute pe sub frunze, calcata in picioare !
niciodata, margot! niciodata nu trebuie sa permiti asta.
sau daca ai facut-o candva,daca ai permis, invata cum s-o pastrezi de acum incolo in piept, in siguranta.
e adevarat ca uneori doare atat de tare incat iti vine s-o smulgi tu insuti, dar de fiecare data cand se intampla asta, invatatm o noua lectie, sau aprofundam ceea ce stim deja.
stim deja cat rau si urat e in jurul nostru....
stim ca trebuie sa luptam....
stim ca trebuie sa zambim....
acum, hai sa trecem la practica ! :)

Margot spunea...

Cristina , tot cred că era o legatura între el şi caracatiţă ... altfel de ce-au dispărut simultan ?! câţi fani suferă după caracatiţa Paul ! :(
mda , să trecem la practică ! am de predat undeva , printre cele şapte - opt discipline din normă , şi despre zâmbetul profesional :D
aşa că , vrând-nevrând , trebuie să-nvăţ bine şi lecţia asta :)

cristina spunea...

si paul, a aparuuuut :)

Margot spunea...

chiar ?!!!
adică e bine dacă tu crezi asta :D

cristina spunea...

ma insel, nu? :(