vineri, 22 aprilie 2011

De serviciu

- Heeei , probleme ?! strig din celălalt capăt al holului , îndreptându-mă către ei ca să le tulbur discuţia plină de înjurături ce răsună până departe ...
- Sunteţi femeia aia ... de serviciu ? mă întreabă cu impertinenţă cel ce pare a fi show-man-ul grupului .
Se stârnesc râsete în jurul nostru .
Nu-l ştiu , dar seamănă cu mulţi alţii pe care-i cunosc : înalt , întunecat , muşchi , sprâncene pensate , tricou negru , cercel , mâinile în buzunarele pantalonilor scurţi , privire ce se vrea pătrunzătoare ... doar e luptător K1 , după cum mă informează un spectator din gaşcă . Are zona tâmplelor îngustată , de parc-ar fi strânsă cu o centură invizibilă din care au reuşit să se strecoare şi să se reverse maxilarele proeminente . Îl studiez probabil cu vădită plictiseală . Continuă ironic :
- Adică profesoară de aia ... de serviciu ?
- Scoate-ţi mâinile din buzunare ! Aşaaa ... Îţi stă mai bine ! îi spun cu sinceritate . Nu , sunt profadegardă şi astăzi sunt de serviciu ! mă prezint cu siguranţă şi chiar simt  o stare de linişte când mă aud , de parc-am scos cine ştie ce armă secretă invincibilă .
Îşi tot foieşte mâinile , ca şi cum nu ştie ce-ar putea face cu ele .
Gaşca se sparge fără haz .
Unde-or fi adevăraţii luptători ? Că sfârşitul tot acolo-i .

sursa foto 

2 comentarii:

mosu spunea...

:) nu te lasi, nu te lasi, te lupti cu ei...
sarbatori fericite margot! mult soare, caldura si multa liniste...

Margot spunea...

:) mulţumesc , să fie cum zici tu !
sărbători fericite , Moşule !