duminică, 11 martie 2012

Scoala-n/papuci !

"În săptămâna/"Şcoala/altfel"-2-6aprilie-vor fi organizate/activităţi/culturale,/tehnico-ştiinţifice,/sportive,/activităţi/de/educaţie pentru cetăţenie/democratică, pentru promovarea/valorilor/umanitare, inclusiv/voluntariat,/caritate, implicarea/în viaţa/activă în/societate, responsabilitate/socială, relaţii/de/comunicare"

"Pentru/elaborarea/programului de/activităti,/se vor solicita/propuneri/elevilor, la orele/de/dirigenţie, şi/cadrelor/didactice, in/cadrul şedinţelor/comisiilor/metodice."
Da . Solicit .
Cine m-a pus ?!!!
Program pot elabora , dar cum îl rezolv ?
Elevii şi-i doresc în mijlocul lor pe : Mihai/Bendeac,Florin/Salam,Cristi/Tanase,Guta,Ogica ...
N-am . De unde să am ?
Eu aş fi vrut să le vorbească ... Marian/Nazat,Tudor/Octavian,Viorel/Ilişoi,Andrei/Vochin ...
Da'i tot aia ... că n-am . De unde să am ?
Şi-apoi cum să găsesc eu doctor/avocat/psiholog/scriitor/s.a. (aşa cum ni s-a recomandat ) dispus să vină să stea de vorbă cu elevii/mei ...  gratis ! Cum ? Ştiţi vreunul dispus să facă astfel de acte/caritabile ? Tocmai la marginea/Ferentariei ? N-am nici aparatură de pus la dispoziţie . De-ar veni cineva , ar trebui să intre în ring doar aşa ... cu sufletul ! :))
Aşa că ... voi "elabora"/până una-alta/un/program tot cu mine la fel . :P

4 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

La scoala asta nu se fac ore de invitat parintele sau unchiul (sau alta ruda)a unui elev ca sa vorbeasca clasei despre meseria sau hobby-ul lui ? De ce trebuie neaparat o celebritate ? Oricine poate gasi o ruda mai interesanta pe acolo cu vreun hobby despre care sa-i faca placere sa vorbeasca la o clasa de copii. Chiar si oamenii cei mai amarati si saraci pot gasi vreo bunica care sa stie sa croseteze, sau un unchi care e vatman de tramvai, ca orice activitate umana poate fi interesanta atunci cand e prezentata de cineva care are ceva experienta in activitatea respectiva. Plus cred ca asta i-ar umaniza un pic si pe copii, ca s-ar vedea mai clar pt ei insisi si totodata si fata de colegii lor, ca toti oamenii au familii fistichii, dar macar cu un membru de familie posibil mai interesant/mai simpatic, nu numai ei singuri. Cred ca asta poate ar ajuta si la o socializare mai buna, mai realista, si si la identificarea lor ca oameni obisnuiti, nu ca figurile din filmele cu care se compara adeseori un adolescent.

Chiar daca li s-ar face jena unora, sau li s-ar parea total un-cool, pana la urma daca o fac cu totii, unul dupa altul, la rand, cred ca nu poate iesi decat bine.

Margot spunea...

Vorbim despre/adolescenti , elevi /de/liceu ... este mai greu cu rudele .
Eu nu voiam sa le vorbeasca o celebritate , ci un profesionist care mai si cantareste bine vorbele .
In lipsa unui bisturiu priceput ... ne-om târî noi cumva .
Deja 4 au abandonat/scoala(clasa a9a) . Anul trecut mi s-au oprit 7 . Cel mai grav este ca nu sunt convinsa ca au facut ceva rau !
Nu mi-e prea bine . Astazi de cum am intrat in curtea scolii am primit un "sarumanaaaa!" urmat de-un "f...-..-n gura!" murmurat printre dinti , de la arogantul acela cu barba dintr-aXIIa . Deh , avea castile in urechi , ca la ora , nu si-a dat seama ca-i aud iar toate mizeriile . Mi-am vazut de carare , ca-s cuminte de felul meu .
Si o eleva a fost urmarita,amenintata,trasa intr-o masina si pocnita ... a scapat si a ajuns la/scoala , dar ...
Luptatorul/K1-brunet vrea sa se stranga bani pentru cei bolnavi de la un spital . Asa vor muschii lui si daca nu aduc ceilalti bani ... da el cafteala ... bip/bip/bip .
Una peste alta ... este naspa .

cristina spunea...

important este ca vrei, margot :)

Margot spunea...

:)