marți, 14 februarie 2012

Amenajări

- Pot să intru ? mă întreabă politicos întârziatul .
Nu-mi place formularea , dar asta-i  prea veche s-o mai poată cineva schimba .
- Ce ora ai ? îl întreb în glumă .
- Cu dumneavoastră !
- Hmmm ! Bănuiam eu ! răspund încântată că-i locul meu bine ocupat la catedra . Dar mă împinge ceva spre mai departe ...
- Ce disciplină predau la clasa voastră ?
- ... sunteţi profa/de/amenajare .
- Amenajare ?! Amenajarea ... cui ?
- ...
- :-O ... amenajăm ce ? Despre ce discutăm/de atâtea/ore ?
- ...
- :-O ... spaţii ! Amenajarea/spaţiilor ... de care spaţii ?
Mă priveşte nedumerit . Mai insist neinspirată .
- Ce fel de spaţii/amenajăm ?
- Verzi ! răspunde cu greu , dar cu o bucurie sinceră .
- :-O
Nu-i prea rău , este chiar frumos ! Puteau fi şi ... cosmice ! Aşa , cu ceva frunze şi floricele , nu-i chiar imposibil ...
- Heeei ! Ţi-am vorbit eu de frunze , flori , fluturi , copăcei ?X(Nuuuu ! X(De producţie ! De care producţie ? X(
Mă priveşte cuminte . Ştiu că-i un elev/cuminte . Ştiu că nu glumeşte acum . Ştiu că ... asta e. Putea să fie mult mai rău .
Explic . Repetă . Râdem . Bine ca am lămurit şi problema asta , deşi atâtea alte lucruri îşi aşteptau rândul ...

6 comentarii:

madalina spunea...

=)) =))
Mi-au dat lacrimile de atata ras !
Ma scuzati !

Margot spunea...

râzi tu ... dar chiar mi-e gândul la spaţii verzi :)

madalina spunea...

La multi ani ! de 1 Martie ! sa aveti parte de o primavara calda in sufletul dumneavostra :)

Margot spunea...

:) mulţumesc , Mădălina .
să fie cum zici şi să te aud veselă mai departe ! zile senine !

madalina spunea...

La multi ani ! cu ocazaia zilei de 8 Martie !

Margot spunea...

:) La mulţi ani , Mădălina !