marți, 7 februarie 2012

Hai , hai !

" Generaţiile se trag unele pe altele , depinde încotro ." - Marin Voiculescu
Nu ştie despre ce-am vorbit în ora trecută . Eu ştiu ca nu m-a ascultat.
- Doamnaaa , dar noi suntem prietene ... :D , îmi sugerează eleva alintându-se .
- :-O
Chiar nu-mi dau seama cum ar trebui să reacţionez . Răspund tăios :
- De când ?! Nu ştiu dacă ar trebui să mă supăr sau să mă bucur . Oricum mă uimeşte îndrăzneala ta . Nu-i a bună .
- Da' de ce doamna ? îi vine în ajutor un coleg săritor mereu când nu este cazul . Ce v-a zis ?! Niciun prof. nu reacţionează aşa ca dumneavoastră !
- :-O
Ştiu că le place să experimenteze urmărind reacţiile profilor în faţa unor situaţii identice , dar ... nu s-au plictisit ?! Nu . Doar eu . Eu mereu sunt aceeaşi , ei sunt mereu alţii .
- ... şi cum ar trebui ?
- Să vă bucuraţi ! Dooooh !

Niciun comentariu: