joi, 12 ianuarie 2012

Rafale


D-l H. spunea deseori că va muri în curând . Nu ştia când , dar des . Mereu se găsea cineva să-l înduplece să mai stea o iubire . Eu nu mi-l amintesc viu , deşi este . Neinteresant .
D-l T. spune că va muri în curând . Nu ştie când , dar aşa i-au zis doctorii . Mă uit de departe când felii de viaţa parcă-mparte , că ţine regim . Nu pot gusta aşa ceva . Sfâşietor .
Vecinul de deasupra bate în fiecare zi ceva . Nevasta sau copilul . Oribil .
Mănânc usturoi şi beau bere . Trăsni-m-ar norocul să-i suport ! Între timp mai ronţăi mere .
Mi-e dor de vântul care bătea peste câmp . Era mereu frumos şi-i plăcea să stea la taclale cu mine . Timp de poveste . Nu mai este .

sursa foto

5 comentarii:

cristina spunea...

ce frumos crosetezi si tu , margot :)

Margot spunea...

:P fii serioasă !
adică nu , lasă , fii veselă ! :)

cristina spunea...

:) sunt, sunt. si serioasa, si vesela.
cuvintele-mi sunt sincere si tastez cu zambetul pe buze :)
noapte buna !

Mela spunea...

Nostalgia trecutului,a inocentei,a lipsei de griji e asa frumoasa dar dureroasa raportata la timpurile pe care le traim.
Iti multumesc ca ramai pe baricadele catedrei...
Eu am renuntat dar nu imi pare rau,doar uneori.

Margot spunea...

nu este un merit ca sunt inca prof. , sunt aici doar fiindca nu mai am de ales .