luni, 9 ianuarie 2012

Hoinăreli

Îmi place să plantez pomi şi să-i văd crescând . Acum stau cu chirie , din loc în loc , pentru perioade prea scurte pentru a-mi permite astfel de îndrăzneli faţă de proprietarii bucăţelelor de pământ din jurul blocurilor . Mă tot gândesc şi la zambila pe care am lăsat-o acolo unde am stat până în toamnă ... n-aveam cum s-o găsesc când am plecat ... şi nici nu cred că se cade să mă duc să o iau de acolo la primăvară ... s-o descurca ea ... bine că o am pe blog ! De-asta-mi place mie blogul . ;)
Am locuit o vreme într-o casă care avea în faţă pini , în grădină pomi fructiferi şi la poartă plopi cu frunza lată . Când stăpânii casei s-au despărţit , toţi au fost tăiaţi . N-am reuşit să-i înduplec să fie altfel .
Acum ... să ne plimbăm prin fâşiile unei păduri de pini ...


sursa foto

6 comentarii:

madalina spunea...

:) Doamna profesoara , aveam si eu o rugaminte la dumneavoastra , adresa de email trecuta la profil este cu underscore ??? adica margot_cenusareasa@yahoo.com , nu ??

Margot spunea...

da , cam nepotrivită adresa , dar asta e , îmi place :D
dar tu în loc să hoinăreşti , după ce scotoceşti ?

madalina spunea...

vai de capul meu , deci de vre-o jumatate de ora va tot scroiu un email si dintr-o simpla miscare cu cursorul mi s-a dus tot ce va scrisesem in mail !!! :(
ce zi e azi ??? e cumva marti ???:(((((

Margot spunea...

ti-am raspuns ieri , Madalina , dar ai dreptate ... era marti , nu stiu daca a ajuns la tine mesajul .

Mela spunea...

Tristetea razbate de peste tot.Da,fiecare vrem sa lasam ceva palpabil in urma dar deseori ramane doar o amintire care se distorsoneaza si moare.
Asta nu inseamna ca trebuie sa renuntam la idei,pomi,flori sau fluturasi.

Margot spunea...

da , nu poţi şti cine le găseşte şi poate le rostuieşte ...