duminică, 8 ianuarie 2012

Strategii anapoda

Eu cred că nu mai este mult până când voi amuţi de tot . Doar aici ce mă mai chinui  să fac - fără să fi ştiut că asta era o tehnică - exerciţii de vorbit sau cum spune R. : "transformare de emoţii amorfe în cuvinte mai precise" . Aşa că mare mi-a fost mirarea când un tânăr îndrăzneţ - mai potrivit spus decât elev , că deşi este într-a/XII-a , este un voinic înalt cu barbă cu model ... mai ceva decât oricare alt model - mi-a spus indignat şi plictisit :
-Vorbiţi prea mult şi folosiţi niste cuvinte ... :P  
-Ce cuvânt n-ai înţeles ?! l-am întrebat destul de uimită şi bucuroasă de a fi urmărită totuşi cu ceva atenţie .
-Eiiii ...acuma ... :P Lu' ăla , de exemplu , trebuia să-i spuneti : " Taci , băăă ! Nu pot gândi din cauza ta , că faci gălăgie şi-ţi dau un 2 acuma ! " Da' dumneavoastrăăăă ... ati luat-o ă hă hăăă ! ... pe ocolite ... cu chestii ... cu factorii pertubatori ... că oricum n-a înţeles şi n-a tăcut ! :P
- :(
Nu-mi aduc aminte continuarea orei .
Dar ce linişte-i aici ! :(

4 comentarii:

mosu spunea...

Cam tarziu stiu, anul a inceput de ceva zile... Doresc insa sa-ti urez Margot un an bun, sanatate, optimism, puterea de a trece peste toate neplacerile si abilitatea de a gasi intotdeauna calea potrivita!

Margot spunea...

:) mulţumesc , Moşu ! să fii sănătos şi să-ţi meargă toate aşa cum vrei !

Mela spunea...

Mda,doar surprize penibile vin din partea elevilor.Trebuie adaptat limbajul dar faza e ca nu are nici asta o finalitate.
Eu iti spun mergi inainte cu curaj,te admir sincer.Stiu ce e in...jungla scolii.

Margot spunea...

şi ce junglă săracă ! nici măcar nu te poţi baza că ai şanse să te sfâşie vreun mistreţ cu colţi de argint sau vreun leu cu stofă de rege :(