duminică, 1 iulie 2012

Apele/profilor

- Nu vă supăraţi , aş putea să vă întreb ceva ?
- Spune ! îl îndemn binevoitoare pe elevul aflat în pauza dintre proba/audio şi cea/scrisă la o limbă/străină .
- De unde aveţi sticla cu apă ?
:-O Oare vrea să-i dau apă ? S-a încălzit . N-am de unde să-i aduc ... dar pare să fie ceva mai important după expresia figurii , aşa că-i răspund cu atenţie la detalii :
- De la staţia de metrou/Piaţa/Unirii , de la un chioşc aflat la ieşirea spre ... [...]
- Am înţeles , mă opreşte din explicaţii . Noi am/strâns nişte bani pentru apa profilor/de la/supraveghere şi voiam să aflu ce s-a întâmplat cu ei .
  :-O Nu ştiu . Şi nici nu ştiu cum să-l conving că nu ştiu .
- Uite , eu am apă/Borsec , colega mea are apă/Dorna ... am aruncat bonul şi am rupt eticheta galbenă cu preţul ...  :(
- Nu-i nimic .
Ba este . Şi este tulbure .
Şi totuşi proba decurge în linişte , fiecare îşi vede de treaba lui . E-atât de simplu ... de ce-or tulbura unii apele ?

Niciun comentariu: