vineri, 3 august 2012

Croieli

Oricât m-aş face că n-o văd , vacanţa este toi . Nu ştiu ce-i de făcut cu ea . Aştept să se treacă .
Aş da-o la greieri , dar nu cred că le trebuie ; ei muncesc şi le place ceea ce fac .

Am descoperit că nu mai ştiu multe cuvinte , le-am uitat sau nu-mi mai amintesc toate literele lor . Ar fi bine să fac mai des exerciţii de scris ... orice , cred . Dar cum să-mi dau seama dacă-i bine sau rău ?

Cald . Ne-aşteptăm rândul la ghişeul policlinicii .
- Am de gând să fac un copil şi vreau să ştiu dacă sunt sănătos .Vreau să-mi fac analizele , îi comunică domnul de lângă mine asistentei de la recepţie .
Tânăra îl priveşte cuminte . Aşteaptă . Îl priveşte şi aşteaptă . Şi domnul aşteaptă . Şi eu aştept .
- Ce analize ? îndrăzneşte asistenta nevinovată şi curioasă .
- Analizele care se fac ! Le plătesc ! V-am spus ... vreau să fac un copil şi vreau să ştiu dacă sunt sănătos !
Tânăra stă pe gânduri . Şi eu cad pe gânduri . E atât de hotărât ! Altfel pare in regulă ... Din ce-o vrea să-l facă ?! Asistenta caută o soluţie . Va dura mult , cred . Mă mut la alt rând .

Gata . Am scris azi de s-a făcut mâine sau ieri de s-a făcut azi ?! :-/
Iar m-am rătăcit .

5 comentarii:

mosu spunea...

bine ca te-ai mutat la alt rand, copiii se fac greu!
acu fie vorba intre noi si eu as fi cerut la fel: "vreau niste analize de facut copii", ca eu de unde sa stiu ce trebuie, ei stiu; e ca la farmacie unde ceri ceva pentru durere de cap...

Margot spunea...

daaa ?! deci nu mai este ca pe timpuri , cand veneau berzele ...

Rudolph Aspirant spunea...

Iata un exemplu de om-pacien cu adevarat mai informat/educat decat o asistenta medicala cu diploma de asistenta medicala (daca o avea si pe aia si nu era o simpla secretara programatoare) ! Desigur, nu stiu daca analizele respective se pot face toate in laboratoarele din Romania, ele fiind in principal analize de risc genetic pt diverse maladii transmisibile genetic, desi omul acela se putea referi si la analize simple de BTS ca sa stie daca poata face sex fara condom fara grija, (caz in care trebuie testata si eventuala partenera), si se putea referi si la analizele simple de calitate a spermei, care sa ii permita de a face sex fara condom/prezervativ in mod eficace de nu prea multe ori, (care e mai riscant), pt a putea obtine cat mai rapid o sarcina prin sex natural neprotejat, daca stia ca partenera este fertila si sanatoasa si ea.

Rudolph Aspirant spunea...

Off-topic: ma bucur ca am regasit adresa blogului tau deoarece voiam sa te invit sa participi la o leapsa cu ocazia zilei mele de nastere. Ea se afla aici, si vei remarca ca esti si tu invitata, insa nu linkasem numele "d-nei profesoare" din acea lista de blogul tau, deoarece pur si simplu nu ii mai tineam minte adresa...desi am sa remediez. http://www.eucraciun.blogspot.no/2012/09/duminica-e-ziua-mea-si-lansez-o.html (Leapsa asta NU e de tip obligatoriu sau de reclama la blogul meu. Pur si simplu intrebarile mi s-au parut interesante, mi-a facut placere sa raspund la ele, si am vrut sa le ofer si altor bloggeri cadou de ziua mea ca un fel de bomboane virtuale.)

Margot spunea...

Offf , Rudolph , inseamna ca am facut bine ca am plecat la alt rand :) , treburile astea par sa fie foarte complicate dupa cum le povestesti tu ...
Sa fii cuminte , sanatos si fericit !