luni, 1 octombrie 2012

Portret

- Doamna , am auzit că sunteţi recalcitrantă ...
Casc ochii mari . Nu mi-e clar , dar sună interesant .
Linişte . Nici ei nu ştiu dacă să pufnească în râs sau să se ferească .
- ... aşa mi-au spus cei de la altă clasă :D ... dar eu le-am spus că nu sunteţi aşa ! :D
- Nu mă recunosc ... sau ce înseamnă recalcitrant ?
- Adică vă enervaţi repede , ridicaţi tonul ... , îmi spulberă elevul frumoasă imagine de profă rebelă .
- N-o să mă convingeţi  că 3*8 = 19 !!!  Chiar dacă sunteţi de-a/XII-a . Şi nici că proporţiile simple n-au predicat , cum au încercat cei de la.F . Clar ?!
- :D

2 comentarii:

madalina spunea...

:) Bine v-am regasit ! doamna profesoara ! imi era dor de dvs . si de peripetiile dvs. de zi cu zi !
PS: Un an scolar cat mai bun pt dvs. si elevii dvs. , imi cer scuze stiu ca scoala a inceput pe data de 17.09 , dar eu am inceput pe 1.10 : D numai bine !

Margot spunea...

:) bine te-am reauzit , Madalina ! multumesc . sa ai noroc si numai bine !