miercuri, 23 ianuarie 2013

Da'cine-i fraier ?

- Da'cine-i fraier să fie aşa ? Ce-mi pasă mie de ce cred alţii ? Da'ce-s prost ?! Ia , care-i aşa ?
Stau şi-i privesc iar tâmp cum îşi dau cu părerea acuzatori şi aroganţi . Nici nu le trece prin cap că am rezolvat şi eu testul acela înainte şi că mă încadrez şi eu într-o categorie , poate chiar în aceea din care nu mai face parte nimeni , că doar de asta nu ne-om înţelege .
- Chiar nimeni nu a obţinut ca rezultat litera D ? insist .
O elevă îmi face un semn discret . A obţinut două rezultate egale , ar fi şi C , ar fi şi D .
- Hotărăşte-te ! Doar unul .
Stă mult pe gânduri . Rămâne un D timid .
- În sfârşit , bine că avem şi pentru litera asta pe cineva ! Rămânea singură ... a nimănui .
Pare să-i fie ruşine că a fost deconspirată . Săraca . Mi-e milă şi de ea , şi de mine . 
- Litera D obtinută ca rezultat al testului corespunde caracteristicilor tipului "sociabil" , este individul care la luarea deciziilor ia în consideraţie ce simt şi ce fac alte persoane [...] . Este bun oricare rezultat al testului , este bine şi ca sunteţi "independenţi" , "prudenţi" , "logici" , dar mi se pare trist , îngrijorător , că într-un colectiv/cu 31 de/elevi există doar unul de tip "sociabil" .
Ce fel de/diriginte le-o trebui ?

Niciun comentariu: