duminică, 10 februarie 2008

Vacanta , carti si nelinisti

Vacanta ____ cam tulbure .
Am putine carti . Am foarte putine carti . A cumpara o carte a devenit pentru mine un act de revolta si de curaj .
Sunt scumpe .
Trebuie sa fiu atenta la ce aleg sa citesc . Desi stiu de mult timp acest lucru , tot mai gresesc .
Exista texte care imi fac rau ; cand firul povestii se destrama-n maruntisuri ce nu ma duc nicaieri decat la o senzatie de gol , cand textul stufos nu ma lasa sa respir sau cand povestea plata nu ma lasa sa visez , cand frazele atent elaborate si atat de concentrate in idei incep sa ma oboseasca pe masura ce inaintez si ajung la final atat de chinuita incat nici nu-mi mai dau seama ca m-am imbogatit (?!).
Sau cand sfarsitul vine categoric sa inchida povestea in care am incoltit odata cu lectura textului , precum capacul peste sicriu . De exemplu :
"Puterea de a vedea lucruri care nu se vad si dorinta de a le schimba pe cele care se vad ... Daca le ai pe amandoua , vei fi inghitit de societate . Este realitatea nemiloasa pe care o traim in prezent ." Vertij , de Randy Taguchi
Offf ! Eram in vacanta !
Bolnavicios sfarsit a avut cartea aceasta .
Barrrr !
... "textele" celor din jur le vad vii si uneori cred ca mai pot fi schimbate .
Sa vad ce mai pot face ! :-/

Niciun comentariu: