duminică, 9 martie 2008

Feed-back-ul , agentii patogeni si prostia

Ma amuza de multe ori acest moment al orei , primesc cele mai neasteptate raspunsuri si reactii .
- Despre ce am discutat ora trecuta ?! C-am uitat !
Si raspunsurile vin amestecate si naucitoare :
- Nu ne-ati predat .
-Nu ?! Cum asa ? Dar ce-am facut ?
-Pai ... n-am scris nimic .
- Si daca tu n-ai notat nimic inseamna ca eu n-am predat ?
- Pai ... am stat de vorba .
- Da , asa zic si eu , dar despre ce am vorbit ???
Liniste . Simt ca incep sa ma enervez si atunci cativa incep sa vorbeasca :
- Despre cum sa ne spalam . :-/
- Despre mancare . :-/
- Despre microbi . :-/
- Ba despre ce boli iei daca mananci sau daca faci sex . Ca se poate ca tu sa n-ai nimic dar partenerul sa ia ceva rau de la tine . Da' cred ca n-au inteles ce-ati vrut sa spuneti ! :-O
- Despre mizerie . :(
Si tot asa ... incat chiar incep sa ma intreb "oare ce am transmis ?" si sincer incep sa nu-mi mai amintesc ce s-a intamplat in ora trecuta . :((
Deodata vine raspunsul salvator :
- Mi-ati dat mie un 10 .
- De ce ?
- Am discutat despre prostie ... si v-a placut !
:-/ Incep sa-mi amintesc .
- Ati spus ca exista agenti patogeni care pot fi suportati cu bine de unii oameni , agenti care nu produc reactii negative asupra organismului purtator , dar care pot fi transmisi altor oameni , si ca in cazul altora efectele negative sunt evidente .
Eu am spus ca astia seamana cu prostia . Ca poti sa fii prost si sa te simti bine , sa ajungi chiar conducator , presedinte , dar ca prostia ta cu care te simti bine , deciziile tale prostesti , pot face rau altora . Si mai mult ... prostia ta ii poate face si pe altii prosti , si ei sa nu se simta bine , sa aiba de suferit .
Si dumneavoastra v-a placut ce am zis .
8-> Imi vine sa-i mai dau un 10 fiindca ma ajuta sa-mi recapat memoria !
Ce importanta mai are despre ce am vorbit daca am obtinut un asemenea efect ?!
Problema ar fi ca urmeaza lectii despre masuri de prevenire a transmiterii agentilor patogeni .
Sa ma vad atunci !

2 comentarii:

Anonim spunea...

acum va iubesc.
(parca e clasa mea- 12 F- de anul trecut)
La multi ani fericiti!

Margot spunea...

:) La mulţi ani !