vineri, 20 iunie 2008

Sloganul

Atât de bine m-am obişnuit cu griul străzii încât nu-mi mai spune nimic nou , nu-i mai deosebesc nuanţele , profunzimile . În ultimele două săptămâni , de câteva ori era să calc în gropile de 2/2/2,5 m , aflate la capetele trecerilor de pietoni , dintr-o mare intersecţie fără semafoare funcţionând , fără poliţişti .
Mesajul monotoniei cromatice nu s-a schimbat nici azi , după ce au fixat câte patru ţepi de fier , turnând ciment în gropi . Rămase în continuare făra vreun semn de avertizare , mi s-au părut şi mai periculoase .
În timp ce privirea continua să mi se târască prin şanţurile dintre pătrăţelele de gresie de pe peronul staţiei , am descoperit scris cu litere roşii la picioarele mele : " Deschide uşile cu puterea minţii !"
:)) ... păi ... tocmai era să mi-o pierd întrebându-mă la ce mi-ar folosi !
Bravo , Twix !
Uşi să fie , că bani de ciocolată ... :-/

Niciun comentariu: