duminică, 21 septembrie 2008

Antrenamentul

- Eu nu voi veni la ore ! îmi spune hotărât elevul din noua mea clasă . Are o constituţie atletică , este brunet arămiu , cu cercei romboidali având strasuri mari . În rest ştiţi : capul dat într-o parte spre spate , privirea îndrăzneaţă , pe pieptul dezgolit stă lanţul gros cu medalion mare sclipicios , picioarele larg desfacute , stând pe scaun cu mâinile agăţate-n buzunare . Da ... seamănă cu mulţi alţii !
- De ce ? smile
- Eu fac fotbal !
- Unde ? întreb liniştită şi fără mirare . Doar aş putea spune că am întâlnit de-a lungul anilor mai mulţi fotbalişti decât elevi !biggrin
- La ****** ! îmi spune ferit şi mândru de parcă mi-ar dezvălui tactica viitorului meci .
E clar ... n-o să-l mai văd pe la ore .
- Îmi pare rău . Cel mai grav lucru pentru un profesor este să nu aibă elevi . N-are nicio şansă . Este ca un fotbalist fără minge . Mă înţelegi?!
- Îhî ! Dar eu fac antrenament zece ore pe zi !
- Da ... şi eu am doar o oră de patruzeci şi cinci de minute pe săptămână cu voi ... sad

Îmi trebuie mai mult antrenament pentru a-i face K.O. din prima oră de curs !razz
Dar chiar s-ar putea ?!confused

Niciun comentariu: