miercuri, 3 septembrie 2008

Ceasuri

Activitatea mi-am reînceput-o cu stângul ... ştiu ... nimic nou !biggrin
De când lucrez aici , s-au dus pe rând dintre cei vii colegii de cancelarie : profesorul de matematică , profesorul de istorie , profesoara de franceză , profesoara de biologie şi ... acum ... profesorul de economie .
Ah ! Îmi vine să-njur ... să plâng ... să râd ...
Dintre cei care au rămas ... relativ sănătoşi , mulţi au fugit care cum au putut şi unde au văzut ...
Cu mine timpul pare că nu ştie ce să facă ...neutral
razz Şah !

Am încercat să mă gândesc la alte lucruri . Ceasul rău (?!) m-a împins să citesc tot ce ne-a indicat aici Nandos ( blog cu zâmbetul pe buze !) . Şi-am citit tot ! Era vorba despre idoli de-ai elevilor mei , trebuia să mă informez ! Tot am citit ! Tot ! Şi m-am îngrozit ! cry Sper ca măcar el să se amuze văzându-mă bocind !
razz

Cât despre Andrei ... ce să mai spun ?! Nu mai bine tac ?!
Nu ... drum bun şi timp fericit !

sad

2 comentarii:

Anonim spunea...

In legatura cu idolii elevilor. Stati linistita. Nu e totul pierdut. In fosta mea clasa de exemplu, toti am avut modele de succes valoroase.
Si atata timp cat mai exista cate o clasa asa pierduta nu e nimic pierdut :)
Ati putea incerca si dvs. ca profesoara sa mai povestiti din cand in cand de cineva valoros.
De exemplu, eram plictisi de ora de romana. Si plus certat de profa. Dar n-am ramas rece cand ne povestit de Calinescu. Si cumva m-a trezit din monotonia aia. Probabil cineva din ultima banca va incepe sa va asculte. Si atunci, atunci ceva se va schimba fara sa stiti.

Margot spunea...

Mda ... Zuzulici :)
dar este greu de egalat profesoara ta de română (v-am urmărit cu interes şi iarăşi ! invidie , schimburile de replici de pe blogul tău ). Ah , profesorii de română au uneltele cele mai potrivite !
Eu trebuie să vorbesc mai mult despre farfurii , tacâmuri , pahare , efectuarea curăţeniei ... unor adolescenţi care rar vin pe la cursuri , pentru care valoroşi sunt cei care ştiu să facă banu' şi cei care lasă cel mai mare bacşis ( am o ciudă pe bacşiş ...!). Este greu de indus o altă ierarhie a valorilor în aceste condiţii .
Mai încerc să ating subiectul prin învăluire , aşa cum sugerezi tu , dar până să înţeleagă mesajul ... am de multe ori surpriza să fiu întrebată :"Dar despre asta trebuie să ne vorbiţi dumneavoastra ?! Nu trebuie să ne vorbiţi despre cum să ducem farfuriile ?!"
Şi-atunci ... mă-ntorc la farfurii ! De-ai şti ce-mi vine să le sparg uneori ... :))