duminică, 23 noiembrie 2008

Ofuri

Offf , Nandos !
După ce urmăriţi cu răbdarea recomandată videoclipul , încercaţi să vă imaginaţi cam cum a decurs relaţia dintre cel intervievat şi educatorii lui .
Nu-mi spuneţi că joacă teatru ! Nu , e natural !
Sau că n-a fost la şcoală ! Nu . Zece clase sunt obligatorii ! Şi pentru el şi pentru toţi ! Clar ?!
Şi dacă trecem atât de uşor peste ceea ce este obligatoriu , ceea ce este facultativ devine mult mai simplu de rezolvat ! Nu ?!
Şi sunt din ce în ce mai mulţi , incredibil de mulţi şi sub diverse forme !

Nu mai am şansa de a-mi transmite mesajul decât dacă vorbesc "pe limba lui". Şi atunci când reuşesc smile , bucuria îmi este umbrită şi de laude :
- Doamna , să mor io ... sunteţi durere , sunteţi mortala ! Parc-aţi fi de la mine din [...] (cartier rau famat ) Ce-mi place ! Aşa mai înţeleg şi eu ! Taci , mă , boule ! Hai , ziceţi ! Orele astea ar trebui puse pe You Tube !
sad Auuu ! Doamne fereşte !

Niciun comentariu: