marți, 11 noiembrie 2008

Puntea

Oare au idee despre toate vămile pe care profa le trece până ajunge în faţa lor să le vorbească ?! Adesea praf ...
Ce s-ar mai fi distrat astăzi dacă m-ar fi văzut în faţa testului psihologic dat de doctorii specialişti în medicina muncii ! Întrebarea era cam aşa :
"Consideraţi că merită să depuneţi efortul pentru a face sex ?
a. da
b. nu ştiu
c. nu "
Unde mai pui că trebuia să le răspund cu "sinceritate" ?! Iar testul era înregistrat cu nume , număr şi serie de buletin , cod numeric personal ! eek Oauuu ! Oare n-ar fi mai bine să purtăm zgărzi cu astfel de informaţii ?!
Trebuia să răspund la peste şaptezeci de întrebări şi să rezolv exercitii de logică , de atenţie . Era foarte important să le spun dacă îmi ghiorăie maţele ( exact aşa era ! ) , dacă simt nevoia de dulciuri , de plâns fără să ştiu de ce , dacă ... Auuuu ! cry
De ce ne-or fi crezând tâmpiţi ?
Am predat prima testul "rezolvat" ... cu sinceritate ?! razz N-am timp de pierdut !winkredface
cry

5 comentarii:

. spunea...

ce ai raspuns la intrebarea de la test?

Anonim spunea...

:O eu credeam ca e de ajuns sa urmez cursul pedagogic si....gata! Am descoperit recent blogul si mi se pare captivant. Imi aduce aminte de draga mea profa de romana din liceu :X

Margot spunea...

@verva
Tot mai lucrez la curăţenia de după urmele bocancilor lor şi tu-mi ceri să-mi reamintesc răspunsul la întrebarea şaizeci şi ceva ?!
Nu mai ştiu ce am răspuns , abia am avut "timp să-mi pun întrebările" !
Am mers haotic , nici măcar în zig-zag .
Mi-au zis , râzând ce-i drept , că mă ţin minte de anul trecut ! Nu mi-au explicat dacă este de bine sau de rău .:D
@boo
Da ... apoi gata ... poti intra în arenă pe post de gladiator !
Mă bucur . :)

. spunea...

interesante testele psihologice...ma intreb cat de exacte sunt, sau cat de sanatosi sunt aia care le fac :)

daca ar fi sa ma iau dupa testele psihologice pe care le-am facut la viata mea, sunt un geniu. ( :)) )tu cum te-ai vedea?

Margot spunea...

@verva ,
Cred că sunt suficient de isteaţă încât să-mi dau seama când trebuie să gândesc ceea ce spun şi când pot spune ceea ce gândesc . :)