duminică, 2 noiembrie 2008

Putrefacţii

Joi
Glasul de copil care plânge se aude clar şi sfâşietor . Îmbrăcată cu haine slinoase , o formă de viaţă se leagănă pe bancă . Este masivă , cu mâinile îmbrăţisându-se spre autoliniştire . Împrăştie miros fetid şi scâncete .

Şi-aşa nu-mi era bine ! Trebuie să dau o testare pentru a mai putea lucra câteva luni . Profii trebuie testaţi periodic , pericolul de a o lua razna este prea mare ! razz
Gata ! Am scris suficient despre carne şi chiftele ! Mi-am demonstrat sper aptitudinile pentru a preda . Ce ?! Despre ... Nu mi-e bine . Să nu mai aud despre chifteluţe ! Mai bine îmi dădeau să vorbesc despre covrigi !

Este tot aici , cu fundul în sus şi pantalonii lăsaţi în vine , cu capul sprijinit de pământ . Tot plânge de parcă ar fi un copil închis înăuntru.

Vineri
Este tot aici . A dormit pe bancă . Încă stă întins şi îmbrăţişat . Cărarea are miros fetid şi scâncete .

Am promovat . Sunt valabilă iar câteva luni . Aşa zic ei .
Mirosul neplăcut poate veni şi de la chifteluţe alterate . Putrefacţia duce la descompunerea macromoleculelor de proteine în aminoacizi cu miros urât . Poate mirosul pe mine mă însoţeşte .

Doamnele mă analizează de parcă n-aş fi acolo :
-E aşa de echilibrată ! Îmi place de ea .
-Ba este doar de suprafaţă . Se macină .
-Ba nu-i adevarat ! O cunosc mai bine !

Tac . Mă trezesc că-mi ţin braţele încolăcite în jurul meu legănându-mă şi lăsând cuvintele să curgă pe lângă mine .

Sâmbătă
Oare ce mai face ? Dacă şi luni va fi iar acolo ?

Duminică
S-a liniştit ?

Niciun comentariu: