joi, 11 decembrie 2008

Ignoraţii

- Iar mi-au ascuns ziarele . Am avut o sacoşă cu ziare ! sad
- Lasă-le-n pace ! Sunt "câh" ! evil
- Ba nu ! Şi mama şi bunica le citesc . Şi alte profesoare ! V-am mai spus că nu ştiţi ce pierdeţi !
Tremură . O fată se îndură de el şi-i spune unde i le-au ascuns colegii . S-au şifonat . Îi vine să plângă . Le întinde marginile încet , cu grijă .
- Voiam să le dau cuiva . cry Sunt nişte răi , mereu se iau de mine .
- Şi cu mine s-au purtat urât ... dacă asta te ajută ... totuşi mi-am văzut de treabă .
- Foarte rău aţi făcut ! Niciodată nu faceţi ceea ce trebuie !
Contrastul dintre unghiile-i neîngrijite , negre , şi degetele-i umflate şi albicioase plimbându-se grijulii pe pagina de ziar , îmi stârneşte repulsie . Muşchii de pe o jumătate a feţei i se contractă necontrolaţi . Îmi este greu să abordez un subiect legat de tematica modulului .
- Nu pot preda dacă nu te uiţi la mine ! Te rog , lasă ziarele !
- Vorbiţi ! Vă aud ! îmi răspunde răstit , fără să-şi desprindă privirea de poze .
- Nu-ţi pot vorbi dacă nu mă priveşti !
- Vorbiţi cu ceilalţi ! Mai am puţin până termin !
Ceilalţi ... abia aşteaptă să reacţionez , mai ales şmecherii , care parcă mimează distracţia zgomotoasă .
- Uită-te puţin la mine ! sad Nu vezi cât sunt de supărată ?!
- Ignoraţi-mă !
- Nu pot !
- Eiii ... atunci aşteptaţi !
- Nu-mi mai spune ce trebuie să fac !
- Nu vă mai spun nimic ! Bine ?!
- Nu .
- Nimic nu vă convine !
- sad Nu-i corect să concurez cu fetele acelea din ziar pentru a-ţi atrage atenţia .
- Care fete ?
- Acelea ... de pe pagina la care te uiţi !
- Aaaa ...
Mă cântăreşte cu privirea .
- Lăsaţi , nu mai fiţi supărată ! Sunteţi mai drăguţă ! razz
S-a făcut linişte .
- Uitaţi ... îl închid pentru dumneavoastră !
Cred că m-am înroşit . Smecherii veniţi la oră în gaşcă ne masoară cu atenţie .
De ce s-or uita toţi la mine aşa ?! Despre ce trebuia să le vorbesc ?!
Cred că aşteaptă să le spun ceva ...

Niciun comentariu: