miercuri, 31 decembrie 2008

Linia

Greu de înnodat firul . Se rupe des . Tot mai des . Aţa şubredă .
N-a fost un an prea bun cu mine . Probabil că şi celor care vor veni nu le va fi uşor cu mine şi nici mie cu ei . razz
N-am reuşit să-mi depăşesc teama de a vorbi şi mai ales teama de răspunsuri sau de lipsa lor , teama de toate cele ...
Îmi place locul acesta . Aici este linişte şi replicile nu au fost agresive niciodată . Este un avantaj să ai un blog , poţi să pari mai frumos lumii şi reacţiile cititorilor să te încurajeze . La şcoală foarte rar mi se întâmplă ca elevii să reacţioneze pozitiv fără un fel de luptă care mie îmi face mult rău , iar încurajările şi efectele lor benefice sunt rare .
Cred că treburile merg foarte rău în jurul nostru şi că ar trebui să teminăm cu lamentările , care au început să devină plictisitoare şi obositoare , şi să ne vedem de treburile noastre cu imaginatie , cu nerv , cu dragoste , ca şi cum n-am vrea să regretăm vreodată ca n-am făcut în pătrăţica noastră tot ce ne-a stat în putinţă ca să fie mai bine . razz Parcă-s la şcoală ! Ştiu __ fără lecţii de morală ! biggrin
Atunci ... să ne-auzim cu bine ! Un an mai bun !
La mulţi ani ! smile

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani! Apropo, mi-a lasat un fost coleg un comentariu pe blog mai demult spunandu-mi ca frica e temporara, regretul e pentru totdeauna :)

Margot spunea...

ZuZu ,
La mulţi ani ! :)
Uite , chiar mă bucur că ţi-am spus că eşti din ce în ce mai frumos ! Da' să ştii ca mi-a fost teamă ! :))
Altfel ... la mine teama e aproape patologică , scrisul pe aici __ o formă de tratament .
Numai bine , Zuzulici ! :)

Andrei Crăiţoiu spunea...

La multi ani! :) Iti doresc un nou an plin de caldura, reusite si multa sanatate.

Margot spunea...

La mulţi ani , Andrei ! :)