miercuri, 7 ianuarie 2009

Agent de pază

Trebuie promovaţi ___ asta-i o regulă a jocului .
"Nu-ţi place ?! Pleacă , vezi-ţi de drum ! N-ai de ales ?! Înseamnă că atât meriţi !"
Prefer să încheg o discuţie pe care nu o vor refuza din start şi pe care să o dirijez pe urmă în direcţia dorită de mine . wink
- Ce-ai mai lucrat în ultimul timp ?
- Pariuri . Pariuri sportive , îmi răspunde mândru şi sec .
eek Îmi revin repede ! Îmi amintesc de un articol despre a miza pe ponturile ... razz Hai că pot să înnod firul discuţiei ! îmi zic .
- Urmăreşti emisiuni cu analize ale meciurilor ?
- N-am nevoie .
- Urmăreşti meciurile ?
- Da . Stau acolo şi mă uit la meciuri .
- Pe ce post ai fost angajat ?
- Agent de pază , îmi răspunde nemulţumit .
- N-ar trebui să supraveghezi clienţii ? Aparatele ?
- Nu mă interesează .
- Ce poţi spune despre tipurile de clienţi ai acestor agentii ?
- Nimic . Sunt ca peste tot . Fraieri !
- eek ... trebuie să-ţi dau note , se termină semestrul , nu ai fost pe la ore ...
- N-am nevoie ! îmi răspunde privindu-mă cu o îndrăzneală ironică .
Izbucnesc :
- M-am săturat să-ţi tot dau 5 de pomană !
- V-am pus eu ?! şi-mi zâmbeşte provocator în timp ce-şi mângâie burta .
- Nu ... dar trebuie ! recunosc înfrântă .
- Şi ce-mi scoateţi ochii pentru asta ?
- Nu-ţi scot ochii , îmi exprim dezaprobarea . Atât . Măcar atât pot face ! Nu-mi place atitudinea ta ! Asta pot să-ţi spun ... încă .
- Puteaţi măcar să vorbiţi frumos ! Colegii lui îl aprobă .
- sad
Pauza ne salvează ! Dar ora următoare ... este la aceeaşi clasă !
Au plecat . A rămas singur . S-a cernut prin site , nu se ştie cum , şi a ajuns aici , deşi este în afara acestui timp . Unii spun că este retardat .
- Doamna , v-au supărat elevii ora trecută ! zice forţându-şi buzele să rostească sunetele şi privind în depărtare pe geam .
- Da . Ai observat ?!
- Da , vorbeau tare ! Şi el n-a vrut să vă asculte . Eraţi suparată . Acum v-a mai trecut .
eek Vorbeşte monoton , cu pauze lungi între cuvinte . Nu vorbeşte la ore când sunt şi ceilalţi în clasă . De obicei mă deprimă discuţiile cu el , acum mă ajută .
- Doamna , eu vreau să fac proiect la dumneavoastră !
- Esti singurul care vrea să-si aleagă proiectul la mine !
- Am înţeles că la dumneavoastră este mai uşor ...
De unde o fi înţeles aşa ceva ?! eek
Abia mă abţin să nu-i dau un 10 ( nu ştie să scrie , să facă măcar adunări - sssst ! ) , mi se pare că este sensibil la ce se întâmplă în jurul său şi că are o atitudine pozitivă . Ar putea fi un agent de pază mai bun decât mulţi alţii .
- Bine ... va fi bine ! smile

Niciun comentariu: