sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Facultăţi

Iar am obosit . Ce priviri reci aveţi când vă uitaţi la mine ... sau poate mi-o fi mie frig . sad
Să vă spun ceva ... ce să vă spun ?! Ia uitaţi ce spune Tudor Octavian :
"Să am bani, aş înfiinţa o facultate de sentimente şi idei, cu o catedră de iubire, ţinută de romancieri şi psihologi. Sunt convins că ar fi o facultate foarte frecventată şi că absolvenţii cursurilor de căpătâi ar răspândi la rândul lor învăţătura."
razz Visătorul ! Omul ăsta e adolescent deghizat in bunicuţ ! Dixit !
Tot aşa vă uitaţi la mine ... sad
Acum mă gândesc la cum ar arăta C.V.-ul meu dacă aş promova ... M-ar ajuta cu ceva ?!
Aaaa ! Nu v-am spus ... mi-am completat un C.V. şi am început să-mi caut un alt loc de muncă .
Cântăreala obiectivă a degradării mele fizice , morale si profesionale a fost un chin şi a dus la un C.V. colţuros , de-a hoarţa , subţire , uscat , acru , original - în sens rău . biggrin Nu oricine i-ar putea acorda o şansă ! razz
Ce repede a fost respins din domeniile cu care aş putea avea legatură ( industrie , calitate , educaţie ) !
O singură firmă l-a păstrat înca ... nici nu cereu prea mult : " studiile nu sunt esenţiale , ci doar talentul jurnalistic " razz Hei ! Am aplicat aici în glumă , erau originali în mulţimea de pretenţii , voiau să vândă diverse obiecte !
În rest ... despre deprofesionalizarea profei ... nu ... despre asta am tot vorbit până acum ...
Oare ar fi fost o facultate cu taxă sau ar fi fost ţinute cursurile de voluntari şi studenţii n-ar fi plătit ?
Da ... aici sunt câteva dintre rădăcinile răului ...

Niciun comentariu: