duminică, 11 ianuarie 2009

Zboruri

La început a fost doar una care i-a atras atenţia . Degeaba am încercat să-l prind în discuţie , tot după ea se uita .
Când a aparut şi a doua , a început să-şi mişte capul şi-n sus şi-n jos , la stânga , la dreapta , în rotocoale ... după cum le era zborul .
- De când a început ora te uiţi după ele ! îi spun cu năduf .
- Mă enervează !
- Mai mult decât te enervez eu ?!
- Păi ... dumneavoastră nu mă enervaţi , îmi răspunde zâmbind .
- Mă enervează că-ţi atrag atenţia mai mult decât mine !
- Ei ... sunteţi dumneavoastră prea atentă la mine ! wink
- eek ... da ... dacă mă uitam după muşte ...
Râd si ceilalţi patru elevi din clasă de necazul meu . Deja mă gândesc la ce va fi spre vară ...
- Doamna ... dumneavoastră vă place orice !
- eek Nu sună a bine ... confused
- Ei ... las' c-aţi înţeles ! razz
Până şi muştele par a începe să râdă în zborul lor colorat ... razz

Niciun comentariu: