duminică, 18 ianuarie 2009

Secret ... culinar

Ştiu reţeta pentru mirosul acela de grădină curăţată primăvara , de grămezi de frunze şi crengi uscate arse ! biggrin
Lăsaţi oala cu boabe de fasole la fiert si duceţi-vă să răsfoiţi bloguri . Rămâneţi pe gânduri şi nu vă dezmeticiţi decât atunci când vi se face foame ! Atunci vă veţi aminti că deja aţi început să faceţi ceva de mâncare ... idea Fugiţi !!! Dacă mai vedeţi prin fum butonul de la aragaz ... închideţi-l ! Dacă nu ... chemaţi ajutoare ...
Aţi obţinut astfel , după ce aerisiţi câteva ore , un plăcut miros de câmp ars , persistent câteva zile !
E adevarat ... costă cam mult , oala ar trebui aruncată cu tot cu boabele carbonizate ... dar puteţi să încercaţi cu nisip şi bureţi de sârmă să o recuperaţi ! biggrin
- Pfff ! Iar ?! Ce-ai mai ars acum ?
- Ce-i ? Nu-ţi place ?! Miroase a primăvară ! biggrin
- razz ... daaa ... acum că mi-ai spus ... chiar miroase bine ...

4 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Era frumos sa aveti niste poze si apoi sa le publicati pe bucataras.ro, sa vedem daca incerca cineva reteta "Fasolea si blogurile" :)Pana atunci incercati retetele realizate de mine pe bucataras. Nu o sa va para rau. Poate le acordati si un vot bun. :)

Margot spunea...

:)) ...adică să mai răsfoiesc şi bucataras.ro în timp ce gătesc ?!
Bine , dacă zici tu ...
Poate c-ar trebui să încerc fără tratamente termice ! :D

Anonim spunea...

Ai timp de mancat daca esti... de garda?

Margot spunea...

Generale ,
Timp ar fi ... că nu-s pacienţi . Cei mai mulţi se cred sănătoşi sau aleg alte tipuri de intervenţii . Am rămas singurul meu pacient .
Altfel ... mănânc puţin şi prost . Şi mai sunt şi dependentă - cred - de ciocolată , mai ales de cea amăruie sau cu alune .
Schimburile de replici dintre tine si cititorii tăi îmi par atat de frumoase şi bine legate , încât nu mai pot spune nimic acolo . Bine că mi-ai oferit acum ocazia ! :)
Am o teamă grozavă de meşterii în cuvinte , dar în acelaşi timp am şi convingerea că ei pot schimba uşor lumea în bine . Aşa că te urmăresc circumspectă şi cu dorinţa de a te fi întâlnit ca un iscusit General în această lume virtuală .
Pace ! Numai bine ! :)