luni, 13 aprilie 2009

Legături

Trăznite legături mai apar între oameni ! lol
Parcă m-am recunoscut în antrenorul " care girează de pe bancă acţiunile conducerii fără să crâcnească…" , care şlefuieşte o echipă formată din jucători cărora li s-a " creat iluzia că meciurile pot fi cîştigate şi altfel decât pe teren " . Am recunoscut " seninatatea cu care acceptă toanele patronului, capul mereu plecat şi îngăduinţa faţă de criticile adresate elevilor săi " şi-am simţit sufocant de strânsă legatură dintre mine şi atâtea alte umbre .
Şi-aşa mă supăra prezenţa zgomotoasă a lui GigiB. la ore prin intermediul elevilor care-l imitau !
Cât de tare s-au mai încurcat iţele când am descoperit că m-am născut în aceeasi zi cu el ! Bine ... sunt puţin mai tânără ! biggrin Frateee , ce războială cu mine însămi ! eek
Şi unde să mai pun că sunt convinsă că avocatul are dreptate ?
Lasă , GigiB. , ne-mpăcam noi odată şi-odată ! Până atunci să ai grijă de mine , adică de tine ! biggrin

4 comentarii:

Nandos spunea...

;) Paste fericit!

Margot spunea...

Aha , n-ai fost arestat , ai fost doar ocupat ... :D
Să ai sărbători cu bine ! :)

Anonim spunea...

mira
va doresc un paste fericit alaturi de cei dragi :)

Margot spunea...

Îţi mulţumesc , Mira ! :)
Îţi doresc zile senine şi un Paşte fericit !