duminică, 5 aprilie 2009

Evaluarea

- Voi de ce-aţi rămas ? mă trezesc întrebându-i pe cei cinci elevi prezenţi la oră . Ce vă place la ora mea ? confused Puteţi alege o variantă dintre următoarele :
a. nu vreau absenţe ;
b. n-am unde să stau ora asta ;
c. îmi place cum arătaţi ;
d. vreau să aflu cât mai multe ;
e. îmi place cum vă enervaţi/supăraţi ;
f. am nevoie de note mari ;
g. îmi place conţinutul disciplinei ;
f. nu ştiu ;
g. alte motive .
Răspunsul , deşi îl bănuiam , mă uimeşte . Mă uimesc rapiditatea şi siguranţa cu care îl aleg , încurcătura în faţa răspunsului despre care nu ştiu ce să cred ... dacă-i de rău sau de bine . confused
Ghiciţi răspunsul lor ?!

2 comentarii:

boyarul spunea...

Probabil C.
Desi daca le-as aplica acelasi chestionar, ai mei ar alege una din primele 2 variante.

Margot spunea...

:) Nu !
Şi nici A , pentru că nu pun absenţe .
Şi nici B , pentru că este plin de crâşme şi bordeluri pe aici . Sssst !
Boyarule ,
Tare mă bucur că te aud şi parc-am luat un 10 când credeam că n-o să promovez __ iar începusem să cred că eşti un înţelept şi rece profesor în vârstă , mereu nemulţumit de cei ce-i împrumută ideile . Mă bucur . :)