vineri, 10 aprilie 2009

Profadecioburi


- Ce scrii tu acolo ?!
- ... la română , a spus profaderomână că ne ascultă !
- Şi tu ?!
- ... la mate ... a spus profademate că n-am note ! biggrin
- Ia cineva notiţe despre lecţia mea ?!
- Pai ... dumneavoastră vorbiţi despre farfurii !
- ... adică?! confused Să înţeleg : profesoara de română vorbeşte despre ... română , profesoara de matematică vorbeşte despre ... matematică , eu ... care vorbesc despre farfurii ... sunt profadefarfurii ?! Cum să nu ştii despre farfurii ?! Cum să iei notiţe la ora profeidefarfurii ?!
- razz ... daaa !
- Prin extrapolare ... profadecioburi ?!
- razz ... daaa !
- sad

Aşa cum cizmarul n-are pingele ... eu ... am mai spart azi două farfurii _ din greşeală biggrin _ şi-am rămas doar cu o farfurie adâncă . Poate s-o sparge şi ea singură ! Şi-aşa-i crăpată ! De ciudă parcă-mi aduce aminte de celelalte ! Se vede ca m-am săturat să vorbesc despre farfurii !
Nu ţine analogia cu cizmarul . Profadecioburi ... are cioburi ! razz

Sursa foto : am uitat sad

Niciun comentariu: