vineri, 11 decembrie 2009

Cadru

Mulţi dintre ei nu ştiu să scrie . Încurcă literele şi nicicând nu încearcă să priceapă înţelesul împerecherilor de cuvinte .
"Aceste unităţi sunt pentru a nesimţi bine , pentru a mânca clienţi ."
Decorurile morale sunt pentru pereţi . "
- eek ... ce-ai scris aici ?
- Morale ! Decoruri morale ! rosteşte parcă mândru de sonoritatea acestor cuvinte .
- Cu nesimţirea şi cu mâncatul clienţilor ... ne-am lămurit biggrin , dar cu decorurile morale ... confused
- eek Ce ?! Nu-i bine ? De la el am copiat !
- Bă , prostule ! se apără colegul lui . Dacă eşti prost , ce dai vina pe mine ?
- Bine ... aţi înţeles , îi împac , ar fi trebuit sa fie U in loc de O .
- razz
- Dar şi aşa ... ideea este interesantă ! biggrin Ne-am putea decora moral ? Ce-am putea face ? Ar avea rost ? eek
- eek Doamnaaaa ! Mă luaţi la misto ?!
- sad Nu . Vreau să-ţi dau o notă mai bună ...
- Îmi daţi un cinci ?! smile
- sad

sursa foto

2 comentarii:

mosu spunea...

e un amestec teribil de umor fin si zglobiu pe de o parte si durere surda si deznadejde pe alta parte in insemnarile astea…
iar cu moralitatea… :)) nu trebuie infrumusetata, trebuie sa ne ridicam macar in picioare si s-o stergem cu dosul palmei de praf si de noroi, ca tare a mai fost terfelita saraca…

Margot spunea...

Da , este o durere surdă de care începe să-mi fie teamă .
Parcă mă tot plimb aiurea pe o cărare tot mai subţire dintre alienare şi înţelepciune .
E bine când mai sunt şi alţii prin preajmă . :)
Moşule , Moşule , cât de departe ajungi tu ! Eşti un moş voinic ! :)