duminică, 17 ianuarie 2010

( 2+10 ) / 2 = 6 ; ( 4+10 ) / 2 = 7 etc.

- Nu ştiu nimic , nu mă interesează şi puteţi să-mi puneţi 4 ! razz
- Cred că un 2 este destul pentru o asemenea atitudine ! biggrin
- razz N-aveţi ce-mi face ! Am 10 la practică ! Oricum îmi va ieşi media pentru că eu mă duc la practică ! Şi puteţi să-mi mai daţi încă un 2 , că tot îmi iese ! Şi cu asta ... îmi bag/picioarele/în/ea/de/şcoală !
- ... mi-aş fi dorit să ai o notă bună şi de la mine ... ia deocamdată un 2 ! sad
Acesta-i rezultatul tam-tam-ului făcut pentru dezvoltarea de competenţe/practice fără a avea grijă de terenul pe care se cultivă şi de tehnica aplicată !
Tehnologia unei meserii a fost hăcuită , în cadrul formării pe ruta/SAM , în bucaţele numite module . De exemplu : un modul te învaţă din ce obţii rahatul , altul _ care sunt efectele rahatului asupra digestiei , altul _ despre valoarea estetică a rahatului , altul - unul mic - despre cum se face , altul _ despre cum se serveşte , altul _ despre cum se vinde , altul _ despre rolul rahatului în economie şi tot aşa ...
Fiecare modul cu profii lui . Nu există profi special formaţi pentru ... să zicem modulul : calitatea relaţiilor cu cei ce mănâncă rahatul . Dar cum toţi sunt profi ce vorbesc până la urmă despre rahat ... ce mai contează care şi cum ? Ba mai mult ... fiecare modul are şi parte de instruire practică . idea Notele sunt date de doi profi sau prof şi maistru , unul cu teoria , altul cu practica ! biggrin Notele sunt trecute de amândoi în aceeaşi rubrică şi se face o medie la sfârşit de an . Un fel de : eu zic una , tu zici multe ... biggrin
În final , sunt foarte puţine şanse să se ajungă la medii mai mici de 6 .
Nu există mediocritate . Sistemul este performant ! Respectă standardele euroglobalizării ! Poţi termina cu medii mai mari decât ale unor fraieri din licee de renume ! lol
"Funcţiile/evaluării :
- urmăreşte stimularea obţinerii/de/performanţe în pregătirea/elevilor , ca urmare a influenţelor/psihomotivaţionale şi sociale ale rezultatelor ce le obţin prin/evaluare ;
- ierarhizarea şi clasificarea/elevilor sub raport valoric şi al performanţelor ;
- evidenţiază eficienţa/învăţământului în planul macro-socio-economic" ş.a. eek Din astea dăm noi examene ca să obţinem un post/în/învăţământ ! lol

Niciun comentariu: