duminică, 25 iulie 2010

Doar alba-neagra ! - partea a IV-a

23 iulie
Şedinţa/publică/titularizare !
Suntem puţini . Ea abia acum a aflat că s-a modificat clasamentul şi a pierdut şansa de a se/titulariza . Vine de departe .
- N-am ştiut că trebuie să mai depunem şi contestaţii . Am crezut că rămâne aşa , îmi spune profa . Am crezut că ... e suficient .
Este tânără şi firavă . Pare blândă şi naivă .
Numai colega ajunsă în final pe primul loc a depus/contestaţie . Concursul mai avea o etapă pe care noi , toţi ceilalţi candidaţi , n-am parcurs-o ! Este şi asta o lecţie ! Urâtă .
Mai sunt trei minute şi începe şedinţa .
- Oare să rămân şi eu ? Dacă ea nu vine ... pot să obţin eu un post ? mă întreabă cu teamă .
- Da . Rămâi . Nu mai ai ce pierde .
Se aranjează microfoanele , ecranul , dosarele ...
Începe .
- Conform/ordinului ...legii ...metodologiei ...
Tremură pe scaunul de lângă mine . Ce concurs ?! Joc/tâmpit !
- Să vină primul candidat în ordinea mediilor ... X !
Linişte .
- A venit ! îmi şopteşte stins peste scârţâitul unei uşi din spatele sălii .
Offf ! Ce-i aici ? Parcă-i din filme !
Se îndreaptă spre comisie . Alege .
eek Cum ?! Nu l-a ales pe acela ?! eek Nu l-a ales pe acela ?! eek
Urmez . Îl aleg eu !
Probabil provoc la rândul meu supărare altcuiva .
Urât joc . Abia astept să-l uit . De n-aş uita iar altceva ! confused
- Oare acum pot să mă duc eu ca suplinitor/acolo de unde ai plecat tu ? mă întreabă profa naivă .
- smile Cred ca da .
- Cum sunt copiii acolo ?
- ... biggrin
Nu , n-am zis de rău ! Am zis doar ce-am crezut că ... nu-i prea ... , restul am păstrat să uit doar eu . biggrin De n-aş uita iar altceva ! confused

2 comentarii:

mosu spunea...

Eiiii..... felicitari! :)) Inteleg ca a iesit cum ai dorit. Ma bucur. Acum asteptam alte povesti ale "profei"... Sa vedem ce "personaje principale" vor aparea... :)

Margot spunea...

mulţumesc , Moşule ! :)
şi pentru că ai mai trecut pe aici cu vorba bună , că altfel tare mi-a mai fost urât .
da ... poveşti să se depene , că nu degeaba am ales cuibul acela în care e greu de pătruns , de supravieţuit şi de unde atâtea se răspândesc .