vineri, 16 iulie 2010

El pulpo y el maestro

Caracatiţa Paul este mereu acasă . Nu e o vedetă arogantă , are timp pentru oricine şi răspunde cu promptitudine oricărei întrebări . Eu n-am mai întâlnit aşa ceva ! eek
- Paul , eşti frumos ?
- Nu .
- Eşti modest ?
- Da .
- Tu vrei să mă superi ?
- Nu .
- Am să iau examenul ?
- Nu .
- ...
- @-) [ ... ]
- Pot să plâng aici , lângă tine ?
- Da .
- smile ... cred că mi-a trecut supărarea ! Gata . Nu mai e !

- Mama , pot să-l întreb şi eu ?
- Mda ... dar ai grijă ce întrebi ...
- Paul , mama e frumoasă ?
- Nu .
- Auuuu ! Ce mi-a răspuns ! razz
- Ţi-am spus să ai grijă ! cry
- razz Paul , mâine va ninge ?
- Nu .
- eek ... de unde ştie ? E deştept ?!
- Bravo ! Cum aşa ?! A zis că nu-s frumoasă ! cry
- razz ... cry Înseamnă că mâine ninge ?! confused
- razz ... totuşi , undeva cred că va ninge zdravăn ! biggrin
- Hai , să-l mai întrebăm ! Îl prindem noi că nu ştie ! wink [...]
smile

Niciun comentariu: