joi, 2 decembrie 2010

Cafea

Incredibile combinaţii de obscenităţi aruncate la întâmplare sau căutându-mă însoţite de priviri provocatoare îmi taie calea şi-mi alungă cuvintele . Asta nu-i bine . Nu-i bine când cuvintele-mi fug .
6.40 . Am ajuns devreme . Încă-i întuneric . Am mers repede . Mi-a fost frig . Am îngheţat . Şi copacii . Parcă erau de sticlă , chiar şi frunzele care cădeau se spărgeau în cioburi .
Pot bea cafea din aia proastă de la dozatorul de pe hol . 1 leu .
- Să-mi bag p>-)a ! glăsuieşte tânara .
- Şi eu să-mi bag p>-)a în tine ! glăsuieşte şi colega ei către băiatul care le ascultă amuzat .
De data asta ... să zic ceva ? să nu zic ? ce să zic ? are rost ? nu-i cunosc.
Astept să se umple paharul . Dizolv încet zaharul . Continuă şi mă privesc . Am înţeles . Oricum trebuie să trec pe lânga grupul lor ca să deschid uşa cancelariei . E momentul să izbucnesc iar , încet şi adânc . Nici nu-i cazul să spun prea multe , imediat dispar cu toţii bodogănind.
Dau să-mi deschid nasturii de la gât , dar n-am . E o bluză cu anchior . Zvâcniri puternice se simt sub oase . Poate ar trebui să nu mai beau cafeaua .
- Doamna , dumneavoastră sunteţi profă de serviciu ? mă întreabă mirată o elevă răsărită dintr-un ungher al coridorului .
-  ... nu .

sursa foto

6 comentarii:

mosu spunea...

ochelari margot! cred ca ne trebuie niste ochelari fumurii de vazut doar neuratul (prin partea curata) si de estompat uratul (prin cea cenusie)…
iaca acus vine iarna si mai acopera cu alb dejurimprejurul si cu cantec auzul…

Margot spunea...

nu ştiu ... nu cred ... nu pot .
văd urâtul şi trebuie să stau de vorbă cu el , că altfel şi frumosul se sperie de noi şi-o ia la fugă ; unele meserii sunt periculoase , frumoase şi nocive :D
şi-apoi iarna vezi albul şi te bucuri de cântec doar dacă ai haine groase , mănuşi , bocanci necrăpaţi , mâncare potrivită ... altfel ...

mosu spunea...

inteleg foarte bine ce vrei sa spui margot, dar daca tu nu vrei n-are sa ninga niciodata; sa astepti/accepti ninsoarea e cel mai simplu lucru cu putinta…

Margot spunea...

bine că măcar tu eşti nins , Moşule , şi mai vii pe aici cu căldură :)

cristina spunea...

citind asa ultimele postari, n-am putut sa nu remarc naturalul cuvant scris cu 2 buc stelute.
asta ii povesteam si unui "prieten", ca am fost sambata seara intr-un club de stand up comedy, unde cuvantul ce are cuprinse doua setule intre literele "p" si "a", a fost folosit mai mult decat excesiv.
daca n-as fi pe blogul tau probabil ca nu mi-ar fi rusine sa-l folosesc.
cu siguranta in una dintre povestile mele si-ar face loc de minune.
insa , :)
deci da, am plecat satula de p**a sambata seara din clubul de stand up comedy.

Margot spunea...

probabil toate cuvintele îşi au farmecul lor în povestea rostită la timpul ei şi în locul potrivit , altfel ... sunt otravă .