duminică, 20 februarie 2011

Despre murături cu Nandos

Vreau să-l întreb ceva , dar iar am uitat cum îl cheamă . Mi-a priceput intenţia şi încurcătura , dar aşteaptă cu un reproş ... cuminte , senin , cu ochi mari şi zâmbet reţinut . Offf ! N-ar trebui să le dau în mintea mea şi-n poveştile de pe-aici alte nume . Uite ce se-ntâmplă ! Tot îmi vine să-i spun ... altfel .
Mă întorc şi răsfoiesc paginile/catalogului . Poate aşa îmi amintesc . Cum de uit ? :( Cineva încearcă să mă ajute şi-mi şopteşte numele . Chiar aşa ... exista cineva atât de atent la mine ?! Nici n-am apucat să văd cine mi-a suflat . :-/
L-am gasit şi eu în catalog . El e . Îl întreb . Răspunde :
- Metoda constă în favorizarea înmulţirii microorganismelor bune , că astea nu le vor lăsa pe cele rele să se dezvolte , le vor inhiba . :)
Simplu . Clar . Corect . Fără figuri !
Nandosu ăsta dintr-a X-a e băiat isteţ şi ... murăturile despre care am predat îmi par interesante .

5 comentarii:

Cleo spunea...

o fi buna metoda si la altele nu numai la muraturi.
hmmmm...e de incercat.
chiar destept nandos.

Margot spunea...

:) da . si s-au mai luat vreo doi dupa el si sunt mai atenti . de-ar sti cat de mult ma bucura cand ii aud dand raspunsuri istete sau punand intrebari destepte ... ma ajuta sa nu devin o acritura :D

cristina spunea...

:)
chiar nandos zici ca-l cheama? :))

Margot spunea...

:) nu , dar eu aşa ... aşa îi văd ; şi-apoi nici eu nu-s Margot :/

cristina spunea...

:) am inteles :)