sâmbătă, 5 februarie 2011

Viraj

Din când în când cele două pete mari negre se deschid şi mai întâi apar doua fante albe . Pe urmă în mijlocul lor apar două pete mai mici întunecate .
De multe ori cele două pete mari negre , aflate pe locul ochilor , par să se scufunde în albul laptos al feţei şi albul se umflă pe alocuri .
Sub buza de jos mai sunt trei puncte negre . La început am crezut că sunt negi corect aliniaţi , mai târziu mi-am dat seama că sunt şuruburi cu gămălii metalice negre înfipte în carnea albicioasă .
Părul era lung , cu breton foarte scurt . Avea şuviţe negre şi roşii . Acum au dispărut multe , probabil cu foarfeca le-a ciuntit la întâmplare , încât să nu ghiceşti vreo formă . Sâc !
Şi acum , după un semestru , când o privesc gândul îmi fuge la moarte . Da , asta e . Indiferent despre ce vorbesc . Dar încerc să nu evit cu privirea chipurile celor din clasă . N-ar fi corect .
Am observat că rujul pe care îl foloseşte este roz pal , transparent . Îmi place culoarea , se potriveşte cu albul feţei . :) Şi a luat note din ce în ce mai bune . Şi asta-mi place şi cred că-i stă tare bine .:)
De sub paltonul lung şi larg , paşii i se aruncă agale înainte . Faţa albă este plecată în jos şi pare că atârnă buhăită . Probabil că eu văd totul puţin deformat . Nu ştiu cum să reglez imaginile .
Întind puţin mâna în lateral , astfel încât să poată fi văzută de sub petele negre de-or fi deschise , şi îmi mişc palma sub formă de salut .
Îşi ridică cu greu capul şi fantele albe ivite de sub petele negre scot la iveală doi irişi căprui ! Zâmbeşte surprinsă şi nuanţa rujului i se împrăştie peste chipul ce devine rozaliu . :)
Dar nu-i mereu la fel de simplu .

Niciun comentariu: