sâmbătă, 3 decembrie 2011

Îndatoriri/profesionale

Prezentatoarea Andreea Esca anunţă la ştiri ca profesorii/şi alte două categorii de salariaţi s-au distrat la munte pe 2dec. neglijându-şi îndatoririle profesionale .
Câtă mizerie !!!

Am avut o singură ora de curs începând de la 16,15 , o oră de curs de 35' . Am plecat cu o oră şi jumătate înainte ca să ajung la timp la marginea câmpului unde-i şcoala . Mi-au verificat prezenţa 3 directori !!!

- Doamnaaa , nu v-aţi săturat de şcoală ? De ora asta ?
- De elevi !
- Nuuuu ! De şcoală ?! E  prea multă ! Vreau să se termine ! se alintă eleva .
- Daaa ... şi eu de-abia aştept sfârşitul .

Pe urmă m-am dus la un "agent economic" să aflu câte ceva despre elevii pe care i-a primit în practică . N-am mai avut credit pentru o conversaţie telefonică . Am mers mult pe jos si am traversat şi-un parc întunecat ca să merg mai puţin , că se terminase şi abonamentul . Nu l-am găsit pe "agent" . Am găsit doar un portar frumos de amabil ce-a fost : a ieşit din cabina lui , a ridicat bariera şi a dat el mai multe telefoane pe la şefi . M-a asigurat ca totul este bine şi că pot sta liniştită ! Am traversat iar parcul întunecat şi pustiu la marginea căruia nişte oameni făceau o grevă a foamei care nu interesa pe cineva .

Niciun comentariu: