sâmbătă, 31 decembrie 2011

De/final/de/an

 ... mulţi dintre colegii/mei vor lucra în această noapte , fiecare coordonând o echipă/de/20/elevi "convinşi" să lucreze şi ei pentru cel mult 400/lei  (profii/pentru/mai/mult) . Este adevărat că toţi vor fi plătiţi şi că oficial nimic n-a fost cu japca , doar mie ...  mi s-a părut ... peste puterile răbdările mele ...
Eu n-am vrut , indiferent de urmări . Dar cine m-oi crede eu ?!
Trist este ca n-am trezit decât indignarea/colegilor/şefilor .
"Cum ?! Tu nu lucrezi/de/Revelion ? Tu n-ai nevoie/de/bani ?! Tu nu faci parte din CatedraX ? Tu nu eşti de/specialitate ? Tu nu ţi-ai strâns/echipă ?" etc.
Cât de puţin trebuie ... şi  ce criterii !
Nu-i nimic . Sunt obişnuită .:D Ăsta-i farmecul meu ! ;)  
Şi-apoi este bine ca elevii să întâlnească fel şi fel de/profi , să aibă de unde alege ceva , ceva ... 
Un an mai bun pentru toţi ! :)

5 comentarii:

Voinea Marius spunea...

La Mulți ani și numai bucurii în noul an.
Am cunoscut și eu "privirile binevoitoare" ale unor colegi când am decis să mă abțin de la a vota niște persoane în consiliu. Fiind nou acolo mi s-a părut normal să procedez așa. Lor nu li s-a părut așa normal ... mă rog, unora.

Rudolph Aspirant spunea...

O felicitare pt Anul Nou 2012:

http://www.stanssewingsupplies.com/catalogs/catalog.asp?prodid=5001732

(e cam mica si nu se vad detaliile asa de bine, dar mie mi-au placut culorile asa linistit pastelate, plus ca da explicatiile necesare pt literele alea chinezesti)

Rudolph Aspirant spunea...

Oops ! Iar a iesit adresa html aiurea, o sa incerc din nou pe bucati !

http://www.stanssewingsupplies.com/

catalogs/

catalog.asp?prodid=5001732

Margot spunea...

@ex-silentio
La mulţi ani şi numai bucurii să fie ! :)
Nu pot spune că mă bucur să aud că li se întâmplă şi altora , dar ... mă face să mă simt în regulă :D

Margot spunea...

@Rudolph
Ce bine e-aşa cu un sceptru şi cu un dragon la-ndemână ... mulţumesc ! :)
Să-ţi fie toate cu noroc şi fericire !